Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: با دستگیری یکی از سرشاخه‌های حمل و توزیع مواد مخدر در آبان سال جاری با ۶۹۲ کیلوگرم مرفین و ۴۷ کیلوگرم تریاک در استان، بررسی دارایی‌ها و اموال این متهم در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تحقیقات ماموران پلیس و بررسی اموال و دارایی‌های متهم دستگیر شده حاکی از این بود که این سرباند مواد مخدر هیچ گونه فعالیت اقتصادی نداشته و اموال و دارایی‌هایش عایدی از فروش مواد مخدر و پول‌های کثیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی اموال متهم شامل یک دستگاه خودروی سنگین، یک باب منزل مسکونی و ۴۸ رأس گاو خریداری شده توسط متهم را توقیف کردند که لیست اموال منقول و غیرمنقول متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از متهم توسط کارشناسان بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ پایان راه برای آنان نیست و پلیس با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری، با رصد اموال و دارایی‌های آنان اجازه نخواهد داد عواید ناشی از فروش مواد مخدر و پول‌های کثیف وارد چرخه اقتصادی کشور شود.

کشف ۳۱۱ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

سردار فرشید گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از یک سواری سمند در محورهای فرعی شهرستان سربیشه ۳۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری سمند مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: راننده سمند با مشاهده ماموران بر سرعت خودرو افزود و به طرف شهرستان سربیشه متواری شد که با اقدامات تخصصی پلیسی خودرو طی عملیات مشترک ماموران انتظامی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در یکی از محورهای فرعی سربیشه متوقف و در بازرسی از آن ۳۱۱ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی گفت: ماموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

برچسب‌ها نهبندان مواد مخدر پولشویی سربیشه خراسان جنوبی پلیس امنیت اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهبندان مواد مخدر پولشویی نهبندان مواد مخدر پولشویی سربیشه خراسان جنوبی پلیس امنیت اقتصادی اخبار کنکور کیلوگرم تریاک خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف ۲۴۷ کیلوگرم حشیش در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله مواد مخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد افیونی را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

وی افزود: در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از خودرو موردنظر ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس، ۱۹۷ کیلوگرم حشیش را کشف کردند، تصریح کرد: در مجموع در این عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ۲۴۷ کیلو گرم حشیش را کشف و دو متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 748535

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد