Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@04:10:43 GMT

مهاجمان کنگره تروريست داخلي هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۳۹۵۸

مهاجمان کنگره تروريست داخلي هستند

خبرگزاری آریا- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حامیان دونالد ترامپ را که در حمله به ساختمان کنگره مشارکت داشتند، «تروریست داخلی» خطاب کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ویدئویی که در حساب توئیتری خود قرار داد، اعلام کرد: ماه گذشته، کنگره، این نماد دموکراسی از سوی تروریست‌های داخلی هدف حمله قرار گرفت؛ تروریست‌های داخلی مصمم به سرنگونی قانون اساسی آمریکا بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: مهاجمانی که در 6 ژانویه به کنگره حمله کردند، علاوه بر کنگره موازین آمریکا را نیز هدف قرار دادند. ماه گذشته، شورشیان با حمله به کنگره و دموکراسی ما، اعضای کنگره، پلیس، کارمندان و کارگران پشتیبانی را که کشور را اداره می‌کنند، تهدید کردند.
پلوسی حمله به کنگره را جراحتی بر پیکره دموکراسی آمریکا توصیف کرد و گفت: چنین اقدامی از سوی تروریستی‌های داخلی فراموش نخواهد شد و ما اجرای عدالت در این باره را خواستاریم.
ماه گذشته و همزمان با برگزاری نشست تائید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 در سنا، گروهی از حامیان دونالد ترامپ به تحریک وی ساختمان کنگره را مورد یورش قرار دادند. این یورش بر سند رفتن ترامپ از کاخ سفید مهر تایید نهایی را زد و بار دیگر بحث استیضاح او در سنا را پیش کشید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهاجمان کنگره تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صد‌ها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس رژیم اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

دیگر خبرها

  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • نوبت مکافات جنایت
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول