Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شکوری می‌گوید که قرارداد مهدی ترابی بدون بند فسخ امضا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از امضای قرارداد با مهدی ترابی در نشستی مطبوعاتی حضور یافت و در خصوص پیوستن این بازیکن گفت:

ما یک قراردادی را امروز با جناب آقای ترابی به مدت یک و نیم فصل امضا کردیم، خیلی خوشامد می‌گوییم و او به خانه خودش برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگشت او خواسته هواداران، کادرفنی و باشگاه بود و امیدواریم این اتفاق موجب خیر برای پرسپولیس و ترابی شود. امیدواریم موفقیت هایی که در گذشته با آقای ترابی کسب کردیم را دوباره به دست آوریم و ادامه داشته باشیم.

 

ابراهیم شکوری معاون قرمزها با اشاره به قرارداد ترابی گفت:

قرارداد او یک و نیم فصل و بدون بند جدایی است. یعنی آقای ترابی تا پایان لیگ بیست و یکم در پرسپولیس حضور دارند و بعد از حضور موفق در جام جهانی می‌توانند تصمیم بگیرند.

وی درباره احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی اظهار داشت:

ما پنجره مان تا این لحظه بسته نشده و با اقدامات آقای صدری و سمیعی مشکلی در بسته شدن پنجره نخواهیم داشت.

 

او راجع به خریدبازیکنانی چون اشکان دژاگه و محمد عباس زاده نیز گفت:

این جلسه درباره قرارداد آقای ترابی است و بقیه را در جلسه ای دیگر در خدمت خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی ترابی ابراهیم شکوری العربی پرسپولیس تهران قطر لیگ برتر مهدی ترابی ابراهیم شکوری آقای ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟

در چند هفته اخیر صحبت‌های زیادی درمورد انتقال جنجالی مهدی ترابی به تراکتور مطرح شده است. حتی برخی مدعی شده‌اند که او با مالک باشگاه تبریزی برای انتقال یک میلیون دلاری به توافق نهایی رسیده است. اتفاقی که حتی سرخپوشان را نیز تحت تاثیر قرار داده بود و هواداران پرسپولیس نیز بابت آن ابراز نگرانی کرده و از رضا درویش خواستار تمدید قرارداد سریع‌تر ترابی شدند. اما در این ارتباط از نزدیکان ترابی شنیدیم که او هفته‌هایی که بابت مسائل مالی تیمش گلایه داشت به خاطر حمایت از یک‌سری از همبازیانش بود و بیشتر قصدش این بود که باشگاه پرسپولیس را برای پرداختی به این دسته از همبازیانش تحت فشار قرار دهد.

در همین چند هفته نیز اطرافیان مالک باشگاه تراکتور فرصت را غنیمت شمرده و به ترابی پیشنهادات وسوسه‌انگیزی را ارائه کردند. اگرچه ترابی تحت تاثیر این پیشنهادات قرار گرفته بود، اما اطرافیانش به وی هشدار دادند که ممکن است باز هم از ترک پرسپولیس (اتفاقی که پیش از این با رفتن ترابی به العربی قطر رخ داده بود) پشیمان شود که در آن صورت دیگر راه بازگشت نخواهد داشت. با ادعای یکی از اطرافیان ترابی او پیشنهاد باشگاه تراکتور را رد کرده و تاکید داشته که دوست دارد در پرسپولیس بماند و به نوعی فوتبالش را در همین تیم به اتمام برساند. اگرچه او از پست بازی‌اش در دیدار‌های اخیر رضایت نداشته، اما در تلاش است که بتواند همچنان یکی از ارکان اصلی پرسپولیس باشد. ناگفته نماند ایجنت ترابی در مذاکرات اخیرش با باشگاه پرسپولیس تاکید داشته که باید رقم پرداختی را افزایش دهند، چراکه او در یکی دو سال گذشته دریافتی خوبی از تیمش نداشته، در حالی که برخی از همبازیانش در تیم ملی چند برابر او در باشگاه داخلی‌شان دستمزد گرفته‌اند


منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • اینتر قرارداد اینزاگی را 5 دقیقه‌ای تمدید می‌کند!
  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • به روز رسانی| هاشمی: قول حضور در جام یونس شکوری را داده بودم
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد