Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش ۴ درجه‌ای دما و بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی خبر داد.

سارا حکمی در گفت‌وگو با ایسنا درمورد وضعیت جوی خراسان رضوی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز انتظار بارش‌های پراکنده را از سمت نواحی غرب و شمال غرب استان داریم و این شرایط تا دوشنبه در سطح استان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده شاهد وزش باد در نواحی شرقی و ابرناکی در استان هستیم، ادامه داد: امروز در مشهد بارش پراکنده باران و با مقدار خیلی کم خواهیم داشت. برای یکشنبه و دوشنبه هم شاهد بارش‌های پراکنده در مشهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه  و دوشنبه  کاهش سه الی چهار درجه‌ای دمای هوا را در سطح استان داریم.

حکمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کوهسرخ با کمینه دمای منفی ۵ درجه سلسیوس سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۷ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به‌ترتیب ۳ و ۲۲ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از فریمان با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. در شهرستان سرخس نیز در ساعاتی وزش باد شدید گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش های پراکنده خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران

کارشناس هواشناسی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی و همچنین استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750774

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری، گردوغبار و کاهش دما در خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است