Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجلس نمایندگان آمریکا که اقدامات جدید امنیتی وضع شده در کنگره را نقض کنند و نادیده بگیرند،‌ با جریمه نقدی روبرو می‌شوند و این جریمه‌های نقدی از فیش‌های حقوقی‌شان کم می‌شود.

به گزارش ایسنا، جیم مک‌گاورن، نماینده دموکرات آمریکایی که ریاست کمیته قوانین مجلس نمایندگان را برعهده دارد، به مجله نیوزویک گفت: این تغییرات ناشی از بی اعتمادی زیاد و افزایش نگرانی‌های امنیتی پس از یورش ششم ژانویه سال جاری میلادی به کنگره ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکسری ناراحتی‌ها بین برخی از اعضای مجلس نمایندگان در پی آن رویداد وحشتناک ایجاد شده است.

چند روز پس از شورش ششم ژانویه، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دستور داد تا فلزیاب‌هایی را در ورودی مجلس نمایندگان نصب کنند. اما گزارش‌هایی منتشر شد که برخی از اعضای مجلس از آنها عبور نمی‌کنند و حتی درباره نصب آنها با پلیس کنگره بگومگو هم دارند.

جیم مک‌گاورن ادامه داد: این گزارش‌ها باعث می‌شود تا جرایم نقدی برای متخلفان در نظر گرفته شود. ما برای بیش از ۵۰ سال قوانینی را داشته‌ایم مبنی بر اینکه نباید به صحن مجلس نمایندگان و مناطق دیگری از کنگره سلاح بیاوریم. تا پیش از ششم ژانویه و تا آنجایی که من یادم می‌آید، چنین اتفاقی در کنگره نیفتاده بود. با توجه به اوضاع پیش آمده، گزینه دیگری نداریم.

جریمه‌های نقدی جدید شامل ۵۰۰۰ دلار برای نقض اولیه و ۱۰ هزار دلار برای بعدی‌ها به تصویب رسیده و اکثر دموکرات‌ها به نفع آن رای داده و تمامی جمهوری خواهان مخالفش بودند.

همچنین اعضای مجلس نمایندگان نمی‌توانند برای پرداخت این جریمه‌ها، کمپین به راه بیندازند یا از حساب‌های دفتر خود استفاده کنند و این جریمه‌ها به صورت مستقیم از فیش‌های حقوقشان کسر می‌شود.

اگر اعضا ظرف ۹۰ روز جریمه‌ها را پرداخت نکنند، پول مستقیما از محل حقوقشان در کنگره برداشت می‌شود، بنابراین اگر تصمیم بگیرند که فلزیاب‌ها را نادیده بگیرند، جریمه می‌شوند.

مک‌گاورن گفت: واقعا بد است که ما مجبوریم این کار را انجام دهیم اما احساس می‌کنم چاره دیگری نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به کنگره آمریکا اعضای مجلس نمایندگان جریمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از نمایش بنر توهین‌آمیز دنزل دومفریس، تحقیقاتی را درباره مدافع اینتر آغاز خواهد کرد و این بازیکن به احتمال زیاد مانند سایر بازیکنانی که این اشتباه را مرتکب شده بودند، جریمه خواهد شد.

بازیکنان اینتر روز یکشنبه پس از پیروزی 2-0 مقابل تورینو در ورزشگاه سن سیرو، بیستمین قهرمانی سری A در تاریخ این باشگاه را جشن گرفتند.

بیش از 300 هزار هوادار اینتر در طول روز به این جشن پیوستند و بیش از 10 هزار نفر حوالی باشگاه منتشر اتوبوس این تیم بودند.

این جشن بدون حاشیه نبود، به‌ویژه زمانی که دومفریس، بنر توهین‌آمیزی را در دست گرفت که نشان می‌داد قلاده تئو هرناندز، مدافع میلان، را به‌عنوان یک سگ در دست دارد!

گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقاتی را آغاز کرده که بدون شک باعث جریمه مدافع هلندی اینتر خواهد شد. او با محرومیتی مواجه می‌شود که قبل از این هم برای سایر بازیکنان اتفاق افتاده بود.

تئو هرناندز، مایک مانیان، کرونیچ و ساندرو تونالی در سال 2022 پس از نمایش یک بنر توهین‌آمیز علیه اینتر در جریان جشن قهرمانی میلان، جریمه شدند. اخیراً، جانلوکا مانچینی، مدافع رم، پس از پیروزی در دربی دلا کاپیتاله، به دلیل تکان دادن پرچمی که پرچم لاتزیو و یک موش را نشان می‌داد، 5 هزار یورو جریمه نقدی پرداخت کرد.

تنها چیزی که در مورد محرومیت دومفریس نامشخص است، مقدار جریمه‌ای است که او باید بپردازد که باید بین 4 تا 5 هزار یورو باشد.

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • تصاویری متفاوت از نمایندگان درحال اهدای خون
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز