Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@04:25:30 GMT

شناسایی 1961 دستگاه ماینر در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۴۴۲۱

شناسایی 1961 دستگاه ماینر در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی 1961 دستگاه ماینر و 110 فقره انشعاب غیرمجاز نامشهود در این زمینه طی 10 ماهه‌ نخست سال‌جاری خبر داد و گفت: طی سال گذشته نیز تعداد 3106 دستگاه ماینر در قالب 113 فقره انشعاب غیرمجاز، کشف و شناسایی شد.

عادل کاظمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی سال 98 در نتیجه دستگاه‌های استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال کشف شده، از تلفات 2,805 مگاوات ساعتی و طی سال جاری از تلفات 4,130 مگاوات ساعتی برق ممانعت شده و در مجموع از سال 98 تا دی ماه سال‌جاری، از تلفات 6935 مگاوات ساعتی برق پیشگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مانور ویژه‌ی ردیابی و کشف ماینرهای غیرمجاز، تشکیل اکیپ‌های ویژه جهت بررسی میدانی و شناسایی محل‌های نصب ماینر، هماهنگی با مراجع قضایی و اخذ مجوز جهت ورود به مراکز استقرار ماینر، تقویت اکیپ برق‌های غیر مجاز (از طریق شناسایی پیمانکار) و آموزش و ایجاد حساسیت در همکاران بهره‌برداری و ماموران قرائت سنگین امورها جهت شناسایی و مستندسازی مراکز استقرار ماینر را از اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در زمینه‌ی شناسایی و برخورد با مراکز تولید ارز دیجیتال دانست.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های ماینر مورد استفاده در ایران غالباً دست دوم یا ماینرهای نسل اولی و ابتدایی هستند که مصرف برق آنها دو برابر ماینرهای جدید است، گفت: میزان مصرف دستگاه‌های جدید حدود ۱.۲ کیلووات ساعت و میزان مصرف دستگاه‌های قدیمی حدود ۲.۴ کیلووات ساعت بوده و ماینرهای مورد استفاده در ایران، ماهانه در حدود ۸۶۴ کیلووات ساعت بیشتر برق مصرف می‌کند.

کاظمی با بیان اینکه متقاضیان استفاده از ماینر، باید به صورت قانونی درخواست دهند، گفت: در صورت استفاده‌ی غیرمجاز مشترکان از انرژی برق جهت استخراج رمز ارز، مطابق قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب، برق، تلفن، گاز و فاضلاب مصوبه‌ی سال 1396 رفتار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماینر بیت کوین آذربايجان شرقي شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • کشف ۲ دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در کرمان 
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس