Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه "بندر دیلم در عرصه تجارت دریایی نقش مهمی دارد" گفت: بندر دیلم در حوزه فعالیت‌های گمرکی دارای محدودیت‌هایی است و شرایط شرایط مناسبی ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  دیلم، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات بندر دیلم با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  تجارت دریایی را یکی از توانمندی‌های استان ساحلی بوشهر دانست و اظهار داشت: این استان دارای طولانی‌ترین مرز دریایی با خلیج‌فارس دارد که این مهم فرصت مهمی در عرصه تولید، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  بندر دیلم را یکی بنادر مهم و فعال استان بوشهر دانست و بیان کرد: اشتغال بیشتر این ساحل‌نشینان مرتبط با دریا و دریانوردی است که توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه یکی از مطالبات مهم مردم ساحل‌نشین است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر توجه به خدمتگزاری صادقانه به مردم گفت: خدمت به مردم و حل مشکلات محرومان و رسیدگی به مستضعفان از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم از رسالت‌های مهم مسئولان است و در این راستا از هیچ کوششی نباید فروگذاری شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یکی از مؤثرترین راهکارها برای حل مسائل را  قرار گرفتن مدیران مرتبط با آن مسئله در کنار یکدیگر دانست و بیان کرد: برای همین منظور  نشستی با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیران حوزه بندر، گمرک، دریابانی و نیروی انتظامی  برگزار شد.

شاخص‌ برخی از طرح‌های اصلاح ساختار بودجه برای استان بوشهر آسیب‌زا است مسئولان وزارت نفت پاسخگوی مطالبات مردم استان بوشهر باشند نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم : واحدهای صنعتی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی خود توجه داشته باشند

وی با اشاره به اینکه بندر دیلم در عرصه تجارت دریایی نقش مهمی دارد گفت: بندر دیلم در حوزه فعالیت‌های گمرکی دارای محدودیت‌هایی است و شرایط مناسبی ندارد و باید برای جانمایی جدید و رفع موانع در حوزه سرمایه‌گذاری، احداث بندر و استقرار نیروی دریابانی چاره‌اندیشی شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروهای حامل قاچاق تحت عنوان شوتی مشکلات فراوانی برای مردم منطقه ایجاد کرده‌اند اذعان کرد: در این راستا برخی خودروها حامل کالای قاچاق که می‌خواهند گلوگاه دیلم را دور بزنند، وارد روستاها می‌شوند و آسیب و خسارت جدی برای مردم روستا و زمین‌های کشاورزی ایجاد می‌کنند.

جمیری با تاکید بر جابه‌جایی گلوگاه کنترل خودروها در دیلم تاکید کرد: باید با جابه‌جایی گلوگاه شهید موسوی دیلم  ضمن کنترل بهتر برای کشف و برخورد با کالای قاچاق، از وارد شدن آسیب به مردم منطقه جلوگیری کرد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بندر دیلم استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید تعدادی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح بازدید بعدازظهر امروز خود به همراه عبدالحسین روح‌الامینی دیگر نماینده مردم تهران و رئیس کمیته بهداشت درمان مجمع نمایندگان استان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و... از فرآورده‌های خونی است، این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و.. تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵۰۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود