Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تدارکاتی تیم‌های بوکس نیروهای مسلح و تیم ملی سوریه در حضور مسئولان ورزش در نیروهای مسلح، رئیس فدراسیون بوکس و پیشکسوتان این رشته برگزار گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یک مسابقه تدارکاتی تیم بوکس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران میزبان تیم ملی بوکس سوریه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد داود صارمی رئیس هیات بوکس نیروهای مسلح، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی و تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان بوکس کشور و همچنین مسئولان ورزش با حضور در سالن مسابقات، این رقابت را از نزدیک تماشا کردند.   این دیدار در ۷ وزن برگزار شد و در نهایت بوکسورهای تیم نیروهای مسلح با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافتند.   در این برنامه که در محل مجموعه ورزشی ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، از خانواده شهید مدافع حرم حسین همتی تجلیل شد و از تعدادی از نام آوران و قهرمانان اسبق بوکس، داوران و مسئولان این رشته تقدیر به عمل آمد.همچنین هدیه‌ای هم به رسم یادبود به بوکسورهای تیم سوریه اهدا شد.   میزبانی هیات بوکس نیروهای مسلح بسیار عالی و بدون هیچ کم و کاستی صورت گرفت و در پایان این دیدار رئیس فدراسیون بوکس از زحمات سرتیپ دوم محمد داود صارمی و مجید عباس‌زاده تقدیر و تشکر کرد.   ملی پوشان بوکس سوریه که اردوی دو هفته‌ای در کشورمان برگزار کردند پس از دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی بوکس و تیم منتخب ارتش، امروز (شنبه) ایران را ترک کردند.   تیم بوکس نیروهای مسلح این امکان را دارد که سال آینده در مسابقات جهانی نظامیان جهان(سیزم) حضور پیدا کند.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: بوکس نیروهای مسلح فدراسیون بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین