Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه مجازی «یادمان پیروزی» حاوی مجموعه نگاره‌های نقاشان برجسته ایرانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در یونان افتتاح شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی ایران و اداره کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور، از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ بهمن‌ماه از طریق آدرس https://www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iranculture.gr/ekthesi برگزار می‌شود.

نمایشگاه مذکور حاوی ۴۰ اثر نقاشی از هنرمندان ایرانی از جمله علی شیخی، مرتضی اسدی، کاظم چلیپا، حبیب‌الله صادقی، مصطفی گودرزی، ناصر پلنگی، مصطفی ندرلو، صدیقه سلمان، ایرج اسکندری، محمدعلی ترقی‌جاه و خسروجردی، با موضوع انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)، قدس و … است. در صفحه ویژه این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثار در قالب گالری تصاویر، فیلم تور مجازی نمایشگاه برای مخاطبان بارگذاری شده است.

همچنین فیلم مذکور در صفحات اجتماعی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن منتشر و برای تعدادی از هنرمندان و علاقه­‌مندان به فرهنگ و هنر ایران زمین ارسال شد.

علاوه بر این، نمایشگاه مجازی یادمان پیروزی در ویژه برنامه مجازی روز ملی که توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در ۲۲ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، در معرض دید مقامات و دیپلمات‌های مدعو قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه حاوی ۴۰ اثر است که از سال ۱۳۵۷ تاکنون توسط هنرمندان ایرانی خلق شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه عکس نمایشگاه مجازی سفارت ایران هنرهای تجسمی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌معاون ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون سراسری در مازندران گفت: آزمون دانشگاه فرهنگیان، سال آینده در دفترچه و تاریخی مجزا از سایر آزمون‌های سراسری برگزار می‌شود.

سید جلال موسوی خطیر با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی، جذب معلمان با استعداد معلمی است ، افزود: ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان ۳۰ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه آزمون دانشگاه فرهنگیان، امسال همزمان با آزمون سراسری و با ارائه دفترچه سوالات مجزا برگزار شد افزود:از پذیرفته شدگان آزمون دانشگاه فرهنگیان، مصاحبه و تست‌های شخصیتی و روان سنجی نیز به عمل می آید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، استقبال داوطلبان از آزمون دانشگاه فرهنگیان را چشمگیر دانست و خاطرنشان کرد: به همین منظور از سال آینده آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم