Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه به دلیل وخیم تر شدن وضعیت شیوع آنفلوانزای مرغی در هند، واردات ماکیان و تخم مرغ از این کشور را ممنوع کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه (روسلخوزنادزور) از تاریخ 5 فوریه به دلیل وخیم تر شدن وضعیت شیوع آنفلوانزای مرغی در هند، واردات ماکیان و تخم مرغ از این کشور را ممنوع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به وخامت اوضاع اپیزوتیک (همه گیری حیوانی) در هند درپی آلودگی به ویروس های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، از 5 فوریه 2021 محدودیت های موقت در صادرات محصولات زیر از هند به فدراسیون روسیه اعمال می شود: ماکیان زنده و تخم مرغ، گوشت ماکیان و انواع فرآورده های مرغی که تحت فراوری گرم (حداقل 70 درجه) قرار نگرفته اند، به استثنای کالاهایی که تحت فرآوری هستند و از بین بردن ویروس های آنفلوانزای مرغی را تضمین می کنند.

سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه همچنین واردات محصولات زیر را از هند ممنوع کرد: محصولات نهایی مرغ یا محصولات فرآوری شده حاوی مرغ، مواد افزودنی خوراک و خوراک طیور (به استثنای مواد افزودنی خوراک طیور با منشا گیاهی، سنتز شیمیایی و میکروبیولوژیکی) و همچنین تجهیزات مورد استفاده برای نگهداری ، ذبح و کشتار پرندگان.

آخرین وضعیت آنفلوآنزای پرندگان/ تأیید جمع‌آوری بیش از 1200 لاشه

علاوه بر این ، محدودیت های موقت اعلام شده برای حمل و نقل پرندگان زنده از هند به خاک روسیه نیز اعمال می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند اخبار روسیه اخبار هند اخبار روسیه تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • تصویب لایحه جنجالی در سنای آمریکا؛ واردات اورانیوم از روسیه ممنوع شد
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد
  • واردات نفت هند از روسیه افزایش و از عربستان کاهش یافت
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • واردات ۲۰ تن گوشت گرم گوسفندی به استان یزد
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • چین معافیت تعرفه‌ای واردات محصولات آمریکایی را تمدید می‌کند