Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: بزرگترین تهدید امروز و پیش روی انقلاب اسلامی جریان نفوذ در داخل است و دشمنان به دنبال این هستند که انقلاب را از درون نابود کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام مهدوی در نشست بصیرتی بسیج در سرپل ذهاب اظهار داشت: اسلام دارای دو کوثر است یک کوثر اسلام است که دخت نبوت و مادر امامت است و یک کوثر هم کوثر انقلاب است که امام بزرگوار ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب افزود: کوثر یعنی خیر کثیر و جاری و ما از دو کوثر اسلام و کوثر انقلاب برکتهای زیادی داریم که در حال استفاده از آنها هستیم و باید قدر آن را بدانیم.

وی اذعان داشت: ما ولایت ائمه (ع) را در کشور داریم و ولایت ولی فقیه را نیز در کشور داریم که خروجی این دو کوثر انقلاب است که بالنده و مثل کوه استوار در حال حرکت است.

وی بابیان اینکه انقلاب دارای دشمنان بسیاری است، ادامه داد: دشمنان انقلاب به دنبال خفه کردن انقلاب در نطفه و نابود کردن آن در همان ابتدا با ترور و جنگ و تهاجمات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی هستند.

مهدوی اذعان داشت: علت دشمنی با انقلاب اسلامی به گفته رهبری این است که ماهیت انقلاب یک ماهیت دشمن ساز است برای ابرقدرتهایی که در عرصه های مختلف بینی آنها به خاک مالیده شد همچون جنگ تحمیلی که در آن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب درهم شکسته شد.

وی افزود: آمریکا و اسرائل امروز اعتراف می کنند که جمهوری اسلامی امروز باعث کاهش قدرت نرم آنها در جهان، در منطقه و در عرصه های مختلف بین المللی شده است.

وی بابیان خاطره ای از نخست وزیر رژیم صهیونیستی اذعان داشت: ایران بزرگترین مسئله ای است که ذهن نتانیاهو را آشفته کرده و دلیل آن را اینطور عنوان می کند که ایران در حال تبدیل شدن به یک امپراتوری بزرگ است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب بااشاره به سخنان ترامپ تصریح کرد: ترامپ در یک شو تبلیغاتی می گوید ما ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم اما امروز قدرت خاورمیانه در دست ایران و ژنرال (شهید) سلیمانی است.

حجت الاسلام مهدوی اذعان داشت: انقلاب و جمهوری اسلامی امروز دشمن دارد چون قدرت آمریکا و اسرائیل را در جهان و منطقه روبه افول برده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی که اینگونه بالنده و استوار در حال حرکت است باوجود دشمنان بسیار قطعا آسیبهایی آن را تهدید می کند.

ابن مقام مسئول تصریح کرد: شعار اصلی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و براساس این آرمانها مشخص است که چه کسانی درحال خیانت کردن به انقلاب هستند و لذا باید آنها را مورد هجمه قرار داد.

وی اذعان کرد: استقلال به معنی عدم وابستگی در ابعاد مختلف به خارج است ولی متاسفانه امروز عده ای در داخل دم از تعامل با آمریکا می زنند و امروز مهمترین تهدید انقلاب نفوذ است.

وی بابیان اینکه دشمن امروز به دنبال نابودی انقلاب از درون است، افزود: آمریکا تا امروز از روشهای مختلف برای نابودی انقلاب استفاده کرده ولی موفق نبوده است و امروز شعار خود را عوض کرده و می گویند ما کاری به انقلاب نداریم ولی دنبال این هستند که آرمانهای انقلاب در عمل اجرا نشود.

مهدوی ادامه داد: استقلال یعنی نفی سلطه، استقلال اقتصادی یعنی اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور و مشکلات کشور را به اروپا و آمریکا گره نزنیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: دشمنان امروز به دنبال نفوذ فردی و جریانی در انقلاب هستند تا بتوانند از داخل انقلاب را نابود کنند لذا بزرگترین تهدید انقلاب در حال حاضر جریان نفوذ است و ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ مقابله کرده و نگذاریم کسانی که هیچ اعتقادی به آرمانها و مبانی انقلاب اسلامی ندارند در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت گرفته و اندیشه های غربی و آمریکایی را ترویج کنند.

نشست بصیرتی بسیج با حضور فرماندهی سپاه ناحیه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و بسیجیان شهرستان در محل مسجد این نشست در حسینیه سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی جریان نفوذ سرپل ذهاب ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • توس ۳؛ سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • سلاح رعب‌آور روسی که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد