Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:59:56 GMT

«راویان بالندگی» درصدد حمایت از جریان ادبی انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۴۹۲۸

«راویان بالندگی» درصدد حمایت از جریان ادبی انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، نغمه مستشار نظامی عصر شنبه در ویژه برنامه بزرگداشت شاعران و فعالان شعر انقلاب اسلامی با بیان اینکه «راویان بالندگی» درصدد حمایت از جریان ادبی انقلاب اسلامی است، گفت: هدف از برگزاری این برنامه، تقدیر از کسانی است که در این ۴۲ سال حماسه آفرین بودند.

دبیر محافل ادبی کشور ادامه داد: روایان بالندگی امروز همزمان با استان گیلان در استان‌های تهران و مازندران نیز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد طلایه داران و پیشکسوتان و رویش‌های شعر انقلاب بسیار زیاد است، افزود: باید شرایطی را فراهم کنیم تا از تمام فعالان عرصه شعر انقلاب تقدیر شود.

مستشار نظامی با بیان اینکه استان گیلان چهره‌های خوبی در حوزه شعر انقلاب دارد، گفت: گیلان همواره جز بهترین‌ها در شعر و ادبیات بوده و در حوزه شعر انقلاب آثار ارزشمندی تولید شده و مردم، گیلان را به عنوان استان شعر خیز و ادب دوست می‌شناسند.

شعر ابزاری کارآمد برای تبلیغ ارزش هاست

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبری، شعر یکی از ابزارهای کارآمد برای تبلیغ ارزش‌ها است لذا باید به اهمیت تبلیغ شاعرانه توجه کرد تا انقلاب در ذهن‌ها ماندگار شود.

پریسا کرمی با اشاره به ویژگی‌های شعر انقلاب، گفت: اهداف و آرمان‌های یک ملت را از زبان شاعر می‌شنویم و تلاقی شعر انقلاب با دوران دفاع مقدس موجب خلق آثار ارزشمندی شد.

کد خبر 5140499

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان انقلاب اسلامی ایران ادبیات انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر آمار کرونا عکس استانها شیراز شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران ایلام مشهد شعر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اظهار کرد: انجمن خدمات مختلفی به خانواده‌های تحت پوشش ارائه می‌کند که ارائه بسته‌های حمایتی و معیشتی، کمک هزینه بهداشت و درمان و اجاره‌بها، تحصیل فرزندان، و ایجاد اشتغال از جمله آن است.

وی ادامه داد: پیرو منویات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) در حمایت از خانواده زندانیان، در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به این قشر آسیب‌پذیر شده و در سال گذشته نیز خوشبختانه شاخص‌ها و آمارها در کمک به خانواده زندانیان، آموزش و اشتغال زندانیان و جذب مشارکت‌های مردمی به نحو مطلوبی افزایش داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: هدف اصلی در این حوزه تحقق درآمد پایدار است و در تلاش هستیم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای زندانی و خانواده همزمان دنبال شود تا بتوان حمایت‌های مالی پایدار را از خانواده‌های تحت پوشش به عمل آورد و در این راستا از ظرفیت و همکاری بخش خصوصی و کارآفرینان استفاده و استقبال می‌شود.

موسویان بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ هزار نفر به صورت مستمر از خدمات حمایتی انجمن حمایت از زندانیان استفاده کرده و همچنین بیش از ۱۰ میلیارد ریال به آزادی زندانیان و بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال به اشتغال آنان کمک شده است.

کد خبر 6099404

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است