Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@12:26:19 GMT

مراسم یادبود زنده‌یاد مهرداد میناوند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۰۱۱

مراسم یادبود زنده‌یاد مهرداد میناوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه ضمن ابراز تأسف به دلیل از دست‌دادن این بازیکن سابق تیم ملی ایران در اثر ابتلا به بیماری کووید -۱۹ گفت: ایشان از چهره‌های دوست‌داشتنی و محبوب مردم بود و یاد و خاطره‌اش همواره در ذهن این شهر باقی خواهد ماند.

سعادتی با اشاره به برگزاری مراسم یادبودی برای درگذشت مهرداد میناوند که بازیکن پیشین تیم پرسپولیس نیز بود، افزود: طی این مراسم، تیم‌های شرکت‌کننده که از بین کودکان کار بودند و مسؤولان حاضر، پیراهن منقش به تصویر زنده‌یاد میناوند را امضا کردند تا از طرف شهرداری منطقه ۱۲ به خانواده محترم آن مرحوم تقدیم شود؛ همچنین در پایان همه بازیکنان با اهدای گل به ایشان ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با بیان این مطلب که دومین سالی است که لیگ فوتبال کودکان آینده‌ساز شهر را در قلب تهران برگزار می‌کنیم، ادامه داد: امسال اولین دوره لیگ داژبال دختران را نیز داشتیم که این رویدادها فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای برتر از میان کودکان و نوجوانان مستعد است.

شهردار قلب طهران ضمن ابراز قدردانی از مسؤولان سازمان ورزش تهران در مساعدت برای برگزاری این رویدادهای ورزشی بیان کرد: ما در منطقه تاریخی شهر تهران امیدواریم با انجام چنین اقداماتی به سهم خود بتوانیم آینده‌ای روشن‌تر برای کودکان شهر بسازیم.

گفتنی است همه مسابقات این هفته لیگ کودکان آینده‌ساز به احترام زنده‌یاد میناوند با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

کد خبر 5140507

منبع: مهر

کلیدواژه: علی محمد سعادتی مهرداد میناوند کودک کار و خیابانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دهه فجر قوه قضاییه شهرداری وزارت آموزش و پرورش زنان شورای عالی استان ها ساختمان پلاسکو تذکر به شهردار تهران شورای شهر سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دقیقه ۲۴ بازی مقابل سپاهان نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار کرده‌اند که تا دقیقه ۴۴ با تساوی بدون‌گل دنبال می‌شود.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه هواداران پرتعداد تیم فوتبال پرسپولیس تهران روی سکوهای ورزشگاه آزادی همانند همه بازی‌های خانگی این تیم طی سال‌های گذشته یک‌صدا نام مرحوم هادی نوروزی را فریاد زده و زنده کردند.

هادی نوروزی که سال‌ها در تیم فوتبال پرسپولیس تهران توپ می‌زد و چندسال پیاپی بازوبند کاپیتانی قرمزهای پایتخت را بر تن می‌کرد نزدیک به ۸ سال است که به دیار باقی شتافته است و هواداران پرسپولیس طی این مدت همواره از وی به نیکی یاد کرده‌اند.

کد خبر 749861

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران