Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- شهردار شیراز در آیین معرفی فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری گفت: امیدآفرینی و افزایش نشاط و رضایت مردم با تفکر بسیجی میسر می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز ،   در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهرداری، حیدر اسکندرپور از مدیران شهری خواست به امیدآفرینی و افزایش نشاط در جامعه توجه بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که در اغلب سخنرانی‌هایشان آینده کشور را روشن معرفی می‌کنند افزود: با توجه به فشارهای خارجی و مشکلات اقتصادی نیاز است که امسال در دهه فجر نشاط و امید را به عنوان عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران به مردم تزریق کنیم.

اسکندرپور افزود: با توجه به شرایط کنونی، مشکلات و دعواهای جناحی و سیاسی را باید در بین خود نگاه داریم تا آنچه به افکار عمومی منتقل می‌شود امیدآفرینی و روشن‌بودن آینده باشد تا به مردم بگوییم آینده کشور با همگرایی و همدلی روشن است.

اسکندرپور در ادامه با بیان اینکه جناح‌ها و گروه‌های سیاسی باید فراتر از مسائل حزبی و سیاسی به استمرار و حفظ کشور فکر کنند، افزود: مردم نیاز دارند در جامعه فضای امید ایجاد شود و امروز ارزشی‌ترین فرد کسی است که در مردم رضایت‌مندی ایجاد کند و احسن‌ترین کار، امیدوار کردن مردم به آینده است.

وی همچنین خطاب به مدیران شهرداری شیراز عمق استراتژیک بخشیدن به امور و ایجاد رضایت‌مندی در مردم را در راستای  دیدگاه بسیجی، ایثارگری و از خودگذشتگی برشمرد و افزود:  امروز با افتخار اعلام می‌کنم شهرداری در گوشه گوشه شهر فعال بوده و به عنوان مثال در منطقه کمتر برخوردار کوزه گری پروژه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی در حال اجراست و پیام این فعالیت‌ها این است که ما حواسمان به همه مردم شهر است.

شهرداری شیراز موفق به اخذ پروانه باشگاه ورزشی شد ساخت المان شهدای گمنام توسط شهرداری شیراز آغاز شد طرح‌های عمرانی شهرداری شیراز افتتاح شد

وی در ادامه با اذعان به اینکه در حال حاضر پروژه‌های مختلف شهرداری روی ریل است و تا پایان امسال و بهار سال آینده بسیاری از آنها به بهره برداری می‌رسد‌، در بخش دیگر از صحبت‌های خود گفت: درآمد شهرداری از مردم است  و این مردم باید از ما راضی باشند و امروز بسیجی‌ترین فرد کسی است که بتواند در برابر مردم رفتار خاضعانه و پاسخگو داشته باشد چون برای مردم مهم رفتاری همراه با احترام و کار راه بندازی است.

وی هم‌گرایی برای خدمت به مردم را اصل دانسته و افزود: به تک تک همکاران می‌گویم وارد فضای انتخاباتی نشوید و تا لحظه آخر به مردم تاییدخدمت‌گزاری کنید چون نتیجه اقدامات برای مردم مهم است.

شهردار شیراز با تاکید بر اینکه باید در جامعه شادی آفرینی و امید را به مردم تزریق کنیم، گفت: شور، نشاط انگیزه و ایمان به کار باعث شد شرایط جنگ را تحمل کنیم و هشت سال دفاع مقدس را بگذرانیم و بسیج نیز باید چنین تبلوری در جامعه داشته باشد و اقداماتی فراتر از برگزاری مراسم‌ها انجام دهد‌.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرمانده پیشین بسیج ادارات کل شهدای شهرداری ادامه داد:  می‌خواستم در بالاترین سطح ممکن همکاران شهرداری وظیفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز را بر عهده بگیرند تا بتوانند به خوبی تاثیرگذار باشند و حضور  فرج زاده و  صفایی آینده خوبی را برای شهرداری رقم می‌زند.

در  ادامه فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز ضمن تبریک دهه فجر گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف همچون دفاع مقدس و سازندگی و در این روزها خوش درخشیدند و در حوزه‌های مختلف به مردم خدمت‌گذاری می‌کنند.

فرج زاده با بیان اینکه کار شهرداری بسیجی است افزود: نیروهای شهرداری از ساعت صفر بامداد تا 12 نیمه شب فعال هستند و کارشان تعطیلی ندارد و در بحران و خدمات بسیجی‌وار کار می‌کنند.

قائم مقام شهردار شیراز بیان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی اما اقدامات و خدمات رسانی های شهرداری متوقف نشد و این به نحوی یک تعریف بسیجی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه یکی از بزرگترین بسیج ادارات مربوط به شهرداری است و این پتانسیل در بچه‌های شهرداری وجود دارد که در همه مواقع بدون چشم داشت به شهر و شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

 محمود صفایی جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: اقدامات شهرداری در میدان عملیات شهری برای مردم به مثابه تفکر بسیجی است.

صفایی مشاور شهردار شیراز افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است که کلید اساسی همه قفل‌ها نگاه خوشبینانه به آینده است و اقدامات شهرداری در مناطق کمتر برخوردار همچون اجرای پروژه‌های فرهنگی، فضای سبز، اقدامات عمرانی و غیره باعث ایجاد امید در مردم و خوشبینی به جمهوری اسلامی می‌شود که مصداق عمل بسیجی است.

جواد قناعتی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت رئیس سابق ادارات کل شهدای شهرداری شیراز گفت: تغییر و تحول در حوزه بسیج برای پویایی بیشتر این حوزه است و در این راستا با رایزنی‌ها و مشورت‌های مختلف  آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهدای شهرداری شیراز انتخاب شد.

قناعتی خاطرنشان کرد: فرمانده جدید از مدیران با سابقه شهرداری شیراز است و همچنین صفایی نیز به عنوان جانشین انتخاب شدند‌ و امیدوارم در این مسیر پرتوان گام بردارند و این مجموعه پویا باشد.

وی در پایان گفت: بسیج باید هر جا نیاز به ایثار و از خودگذشتگی بود، حضور پیدا کند و این امر وظیفه بسیج را سنگین تر از همیشه می‌کند.

انتهای خبر/424ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده جدید شهردار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین محرومیت زدایی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسن رضایی،مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون به ۱۲۰ روستا آبرسانی شده است ادامه داد: هم اکنون آبرسانی به دو دهستان باشت و بهمئی نیز توسط بسیج سازندگی در حال انجام است.

رضایی گفت:اهداء دو هزار جهیزیه به نوعروسان، اعزام پنج گروه جهادی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان، خدمات رسانی ۸۵ گروه جهادی، ساخت ۳۰۰ باب خانه عالم، برپایی سفره افطاری برای ۲۰۰ هزار نفر، توانمند سازی ۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان، توزیع ۳۰۰ تبلت بین دانش آموزان مناطق محروم، توزیع دو هزار و ۱۱۵ لوازم نوشت افزار، توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی، آزادی ۳۰ زندانی غیرعمد، غرس ۵۷ هزار درخت مثمر و غیر مثمر، تشکیل ۷۰۸ صندوق خرد خانگی، اهداء ۷ هزار فقره تسهیلات در زمینه جهاد روشنایی، تکمیل ۱۰ مصلی، تکمیل فاز دوم کتابخانه بهمئی، زمین چمن مصنوعی، تکمیل فاز نخست اورژانس بین جاده‌ای موشمی زیلایی، خاکبرداری فرهنگسرای لنده، ساخت پایگاه سلامت مادوان، تکمیل و تجهیز مسکن و ابنیه مدیریت بحران در بهمئی، یاسوج و توزیع هزار تن قیر رایگان بین شهرداری ها، راهداری و نیری انتظامی را از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته در استان عنوان کرد. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از انعقاد تفاهم نامه برای ساخت و نصب ۵۰۰ تابلوی شهید استان در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این طرح به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان انجام می‌شود.

رضایی از تهیه شناسنامه شهدای روستا‌های استان خبر داد و افزود: در این شناسنامه مشخصات روستا‌ها با تعداد شهدای آن دیده شده است. 

مسئول بسیج سازندگی استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ارائه خدمت به روستای سیوکی جلیل خبر داد و گفت: این روستا در هشت سال دفاع مقدس بیشترین تعداد شهید نسبت به جمعیت را داشته است. 

 رضایی افزود: زمین چمن مصنوعی و آبرسانی به این روستا نیز انجام شده است.

دیگر خبرها

  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت