Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@22:29:33 GMT

رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید ۱۹ منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۰۹۱

رئیس و اعضای گروه واکنش سریع کووید ۱۹ منصوب شدند

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، در متن حکم سعید نمکی خطاب به حمید سوری رئیس کمیته اپیدمیولوژی کووید ۱۹، آمده است: با توجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی بدین وسیله به عنوان رئیس گروه واکنش سریع کووید ۱۹ منصوب می‌شوید تا با هماهنگی نزدیک با اینجانب نسبت به حضور در مناطق مورد نیاز اقدام نموده و پس از بررسی‌های لازم ضمن ارسال گزارش مربوطه، مداخلات پیشنهادی را هم به اینجانب ارائه نمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بدیهی است فعالیت تیم مذکور نافی و مداخله کننده در امور اجرایی واحدهای ذیربط در معاونت‌های این وزارت و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، نخواهد بود.

حکم اعضای گروه واکنش سریع کووید ۱۹

محمدحسین حیدری مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

حمیدرضا خانکه رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
حسین عرفانی مدیر بهبود کیفیت و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور

فرشید رضایی کارشناس اداره مراقبت بیماری‌های واگیر

علی ابرازه مشاور سیدعلیرضا ناجی متخصص ویروس شناسی پزشکی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار

سیدمحمود مسیحا هاشمی مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و تجهیزات پزشکی

عاطفه عابدینی فوق تخصص محترم ریه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

مسعود یونسیان عضو هیأت علمی و متخصص اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران

محمدتقی طالبیان مشاور اجرایی معاون درمان

حیدر محمدی مدیرکل نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو

با توجه به سوابق علمی و اجرایی به عنوان عضو تیم واکنش سریع در مدیریت کووید ۱۹ منصوب می‌شوید تا با هماهنگی ریاست محترم تیم در مواقع اضطراری ضمن حضور در مناطق مورد نیاز، اقدام لازم را به عمل آورید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دانشگاه علوم علوم پزشکی واکنش سریع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، گفت: علم، یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

 وی با بیان اینکه شهید مطهری، شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان داشت: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنابر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد؛ بنابراین باید به دنبال حل مسائل باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم؛ چرا که آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی به کار گرفته شد.    حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک‌، شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.   باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری