Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار تهران گفت: در سال جهش تولید ایجاد اشتغال برای ۹۶ هزار نفر در دستور کار قرار دارد داد که تاکنون ۹۵ درصد از آن محقق شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از استان    تهران ، ظهر امروز انوشیروان محسنی بندپی در جلسه افتتاح 339 پروژه صنعتی و تولیدی که به صورت ویدیوکنفرانس در سراسر استان برگزار شد اظهار داشت: وحدت، همدلی و هماهنگی در تمامی اقشار جامعه عزت، افتخار و سربلندی را برای همه مسلمانان جهان، ایرانیان و آزادی خواهان جهان به ارمغان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایام دهه فجر فرصت بسیار مناسبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به سمع و نظر مردم انقلابی برسانیم. از بدو پیروزی انقلاب در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، تولیدی، صنعتی، کشاورزی  دستاوردهای ارزشمندی را در طول 42 سال پس از پیروزی انقلاب شاهد بودیم که از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار تهران در ادامه گفت: امروز به برکت رهبری داعیانه مقام معظم رهبری در بحث مدیریت کرونا دستاوردهای بسیار خوبی را شاهد هستیم و در مقطعی که کشورهای آمریکایی و اروپایی ادعای پیشرفتگی در حوزه سلامت را داشتند اما در مدیریت هوشمند محدودیت‌ها با شروع طرح سردار شهید سلیمانی و طرح محله محوری که شناسایی و رهگیری را اجرایی کرد میزان فوتی‌های ما در استان و کشور کاهش چشمگیر داشت.

معاون استاندار قزوین: توسعه گردشگری می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کندمرکز حرفه‌آموزی و اشتغال زندانیان جرایم مواد مخدر در ارومیه کلنگ‌زنی شد7300 اشتغال جدید در بخش صنعت مازندران ایجاد شد
محسنی تصریح کرد: امروز بیش از 339 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 5 هزار و 200 میلیارد تومان و اشتغالزایی 10هزار و 58 نفر را شاهد باشیم که نسبت به قبل بی سابقه است.

وی اذعان داشت: در سال 99 تحقق اشتغال 96 هزار نفر را داشتیم که تا به امروز بیش از 95 درصد تحقق یافته است. امروز در این فرصت از تمامی بخش خصوصی و بانک‌های عامل که در این زمینه کمک کردند قدردانی می‌کنم.

استاندار تهران ادامه داد: کسانی که در حوزه اقتصاد صاحب نظر هستند به خوبی می‌دانند که تولید نیاز به کار طاقت فرسا و اقدامات شبانه روزی دارد.

محسنی بیان کرد: تا به حال 10 درصد رشد صنعتی را در سطح استان شاهد بودیم که به معنای فعالیت و افزایش تولید بوده و شامل افزایش 7.5 درصد بیمه اجباری، 6.5 درصد رشد کارگاه های تولیدی، افزایش 100 درصد صدور جواز تاسیس و در کشاورزی 35 درصد رشد است.

وی تاکید کرد: دشمنان تصور می‌کردند که کشور در شرایط تحریم زمین‌گیر شود اما این اقدامات و حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید شرایطی را فراهم کرد که تحریم‌ها را خنثی کردیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: به رغم اینکه سرمایه گذاران خارجی ما را تحریم کردند و تحریم‌های همه جانبه را در حوزه اقتصاد اعمال کردند و سرمایه گذاران خارجی تمام عوامل خود را از ایران خارج کردند اما به همت و برکت سرمایه گذاران داخلی و همت فعالان اقتصادی در روان‌سازی کارها توسط سیستم دولتی شرایط بسیار مطلوب حوزه اقتصاد اجرایی شد.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد

گردهمایی بزرگ زائران اعزامی به حج در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

به گزارش ایسنا، این گردهمایی آئینی بیشتر به منظور آشنایی و آموزش اولیه با مناسک حج تمتع، هرسال پیش از اعزام‌ زائران به عربستان در مجموعه آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم که صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه در استادیوم ۱۲ هزار نفری مجموعه آزادی تهران برگزار شد، علاوه‌بر جمعی از زائران اعزامی به حج ۱۴۰۳، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، مسئولان سازمان حج و زیارت و دیگر مقامات کشوری حضور داشتند و آخرین اطلاعات و راهنمایی‌ها را درباره این سفر معنوی به زائران ارائه کرند.

امسال حدود ۸۷ هزار نفر از ایران به حج واجب اعزام می‌شوند، که از این میان ۸۵ هزار نفر زائر و بقیه عوامل خدماتی حج هستند. اعزام زائران از ۲۳ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و برگشت زائران به کشور در تیرماه خواهد بود.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری است
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی آغاز شد
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم