Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی عدالت محوری است، گفت: ۱۱ هزار پرونده برای بازپس‌گیری املاک این بنیاد از اشخاص و نهادها در مراجع قضایی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «سید پرویز فتاح» روز شنبه در مراسم واگذاری یکصدهزارمین سند املاک بنیاد علوی در ایلام اظهار کرد: از اینکه امروز در این تاریخ و در آستانه 22 بهمن چنین اتفاق مبارکی رقم میخورد از خدا شاکر هستیم، به سمتی در حال حرکت هستیم که سال آینده واگذاری اسناد را برحی از استان ها را به اتمام برسانیم و حق را به حق دار برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: هیچ دیکتاتوری به اندازه خاندان پهلوی عاشق زمین و ملک نبوده و با زور آنها را از دست صاحبان اصلی خارج کرده‌اند، اسناد به دست آمده نشان می‌دهد پدر و پسر پهلوی بیش از ۴۴ هزار ملک را به نام خود سند زده بوده‌اند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به واگذاری بیش از ۱۰۰ هزار سند املاک به مردم، گفت: ارزش املاک واگذاری شده بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

 

فتاح با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب اسلامی عدالت محوری است، گفت: ۱۱ هزار پرونده برای بازپس‌گیری املاک این بنیاد از اشخاص و نهادها در مراجع قضایی تشکیل شده است. 

 

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه به انتخاب ۲۸ منطقه در استان‌های مختلف از سوی این نهاد برای اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی تاکید کرد: استان ایلام با توجه به عمق محرومیت ۲ شهرستان ملکشاهی و هلیلان تعیین شده‌اند که امیدواریم با کمک مسوولان استانی شاهد رونق بیش از پیش تولید و اشتغال در این مناطق باشیم.

 

فتاح با اشاره به رشادت‌های مردم ایلام در دفاع از کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در بحث محرومیت زدایی در استان توسط بنیاد آغاز شده و قطعاً این برنامه در استان شتاب بیشتری خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه عمل یعنی ایستادگی بر مرام و مشی امام (ره)، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان اولین نهادی است که با فرمان امام(ره) تاسیس شد؛ ایشان وصیت کردند که نگذارید انقلاب محرومان از بین رود، ما جز عمل چگونه می‌توانیم از این انقلاب پاسداری کنیم.

 

فتاح  خاطرنشان کرد: مردم با مقاومت خود در برابر مشکلات دنیای سلطه را به چالش کشیده‌اند و امروز همه وظیفه داریم به پاس این حمایت‌ها از نظام اسلامی در جهت رفع نگرانی‌های آنان بویژه از منظر معیشتی و اقتصادی تلاش خود را چند برابر کنیم.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفین رئیس بنیاد مستضعفان کشور رئیس بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه آتش سوزی امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد