Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل صالحی در گفت‌وگو با  خبرنگار فارس در ساری به فعالیت ۱۵هزار و ۴۵۵خادمیار افتخاری حضرت رضا(ع) در سطح استان مازندران اشاره و اظهار کرد: ۱۰هزار و۴۷۷ نفر از این تعداد خادمیار را برادران و ۴هزار و ۹۷۸ نفر دیگر نیز خواهران علاقه مند به خدمت به نیت امام رضا(ع) هستند.

وی افزود: برای ۱۰هزار و ۸۷ نفر از این تعداد کشیک حرم در سامانه خادمیاری آستان قدس فعال است که شیفت حرم، تشویق خادمیاران به پاس زحمات و فعالیت آنان در شهرستان و روستای محل سکونت در طول هر ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران الزامات تحقق شیفت حرم برای هر خادمیار را شرکت در آزمون سامانه‌ای و ثبت فعالیت هر خادمیار در سامانه برشمرد و اضافه کرد: فعالیت هر خادمیار باید از سوی مسوولان کانون‌های مربوطه تایید و خادمیاران فعال و غیرفعال باید از یکدیگر تفکیک شوند و خادمیاری که ثبت فعالیت و گزارش کار ندارد و غیرفعال است و تعیین وضعیت می‌شود.

* بیش از ۴۰۰۰خادمیار در آستانه تعیین وضعیت هستند

صالحی با بیان اینکه تعداد ۴هزار و ۲۷۸ نفر از خادمیاران ثبت‌نام شده در سامانه خادمیاری از استان مازندران تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری باید تعیین و تکلیف شوند، گفت: بسیاری از خادمیاران در سامانه خادمیاری عرصه و مصداق را انتخاب نمی‌کنند یا اگر انتخاب کردند به سال ۹۷ مرتبط می‌شود و تا امروز دیگر انتخاب مصداق نکردند این روند اگر به همین صورت ادامه یابد سامانه برای این دست خادمیاران، غیرفعال خواهد شد.

وی به جشنواره خدمت ویژه خادمیاران رضوی با هدف ارائه فعالیت‌های الگو در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: الگوسازی از فعالیت‌های برتر و نمونه‌ی خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) از اهمیت والایی برخوردار است زیرا موجب تبیین و ترغیب دیگران به کار خیر می‌شود.

*۲۰۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره خدمت مازندران رسید

مسؤول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران به پایان داوری آثار رسیده به دومین جشنواره خدمت رضوی در مازندران اشاره کرد و افزود: تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان تاپایان ۳۰ دی ماه امسال به دومین جشنواره خدمت ۲۰۸ مورد بوده و خادمیاران بدانند که ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره علاوه بر بار مادی و معنوی موجبات هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی می‌شود.

صالحی با بیان اینکه هیات داوران این جشنواره تعداد ۲۴ اثر را جهت حضور در مرحله نهایی داوری به آستان قدس روی ارسال کردند، افزود: منتخبان این جشنواره ۲۲بهمن ماه جاری معرفی و تجلیل خواهند شد که یک تا سه نفر از خادمیاران برگزیده در جشنواره خدمت مازندران در سطح ملی از سوی آستان قدس نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

*محدودیت رزرو شیفت حرم رفع شد

وی به شیوع کرونا و محدودیت‌های حضور خادمیاران رضوی استان‌ها در بحث شیفت حرم اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی به جهت وضعیت قرمز کرونا در سال فقط چهار روز می‌توانند در سامانه خادمیاری، شیفت حرم رزرو کنند اما در اطلاعیه جدید آستان قدس هر خادمیار می‌تواند به تعداد سهمیه سالانه خود و با توجه به ظرفیت حرم مطهر، کشیک حرم در بخش‌های ویلچر، کتب انوار و انتظامات حریم رضوی ویژه خواهران رزرو کنند.

*آزمون حرم‌شناسی آنلاین برگزار می‌شود

مسوول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران همچنین به دستورالعمل جدید آستان قدس برای برگزاری آزمون حرم شناسی ویژه خادمیاران رضوی اشاره کرد و افزود: کلاس و آزمون حرم شناسی در گذشته به این گونه بود که فرد خادمیار باید به‌صورت حضوری در مشهد الرضا(ع) این کلاس و آزمون را پشست سر می‌گذاشت  اما اکنون از ولادت حضرت زهرا(س) کلاس حرم شناسی و آزمون به‌صورت مجازی در سامانه خادمیاری قابل رویت است و آن دسته از خادمیاران که موفق به آزمون نشدن می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سهیل صالحی خادمیاران مازندران سامانه خادمیاری رضوی در مازندران خادمیاران رضوی جشنواره خدمت حرم شناسی آستان قدس شیفت حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال