Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی آقازاده روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح مدرسه خیرساز روستای میثم آباد خنداب افزود: این تعداد مدرسه خیرساز بیش از دوران دولت‌های قبلی با وجود شرایط سخت اقتصادی بوده است.

وی اظهارداشت: این نشانه اعتماد سازی دولت است که با وجود تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که دشمنان ایجاد کردند، خیران در راه پر صلابت انقلاب مقاوم ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی با اشاره به طرح‌های هفته دولت در خنداب گفت: ۷۰ طرح عمرانی و فرهنگی با یک هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر در شهرستان خنداب بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

افتتاح زمین چمن خنداب با ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، بهره‌برداری از طرح‌های اداره برق شامل اصلاح شبکه فرسوده و عملیات سیم به کابل خود نگهدار در ۱۱ روستا، آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و اداری با چهار میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از جمله طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان افتتاح و یا بهره‌برداری شد.

افتتاح یک واحد مسکونی، افتتاح کنارگذر و میدان با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره برداری از مدرسه خیر ساز ۲ کلاسه در روستای میثم آباد با سه میلیارد و ۲۷ میلیون ریال اعتبار از جمله طرح‌های دهه فجر شهرستان خنداب بود.

برچسب‌ها استان مرکزی افتتاح طرح خیران مدرسه ساز خنداب مدرسه سازی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی افتتاح طرح خیران مدرسه ساز استان مرکزی افتتاح طرح خیران مدرسه ساز خنداب مدرسه سازی دهه فجر اخبار کنکور بهره برداری ریال اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر