Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:48:41 GMT

برگزاری نخستین کارگاه نقاشی کیش بانو

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۴۹۷

برگزاری نخستین کارگاه نقاشی کیش بانو

خبرگزاری آریا - نخستین کارگاه نقاشی کیش بانو به مناسبت گرامی داشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در اسکله بزرگ تفریحی کیش برگزار شد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین کارگاه نقاشی کیش بانو چهارشنبه 15بهمن با حضور 30 نفر از هنرمندان و علاقمندان به طراحی و نقاشی، با موضوع «جزیره کیش» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این کارگاه برقراری تعامل میان هنرمندان برای اعتلای فرهنگ و هنر منطقه بود که در پایان این کارگاه، سه نفر در بخش نقاشی بوم و سه نفر در بخش دكوراتیو از هنرمندان براساس آرای داوران بین المللی حسین زنده روی و فرزانه خوشخو از هنرمندان حرفه ای نقاشی و از اعضای انجمن هنرمندان ایران انتخاب شدند.
گفتنی است اجرای موسیقی جنوب توسط گروه موسیقی بانوان دینگو، شعرخوانی دختر عزیزمون ژابیز عسگرلمتری از برنامه های این کارگاه بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در این کارگاه آموزشی که با حضور رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهگر ها و مدیران خانه های بهداشت کارگری استان برگزار شد، با بیان اینکه سلامت روحی، جسمی و روانی کارگران در بهره وری و راندمان کارگاه ها و کارخانجات تاثیر گزار است، بهگران و مدیران خانه های بهداشت کارگری را سفیران سلامت وزارت کار در کارگاه ها و واحد های تولیدی و صنعتی خواند و اظهار داشت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی کم هزینه تر از درمان است و باید بیشتر در این حوزه فعالیت نمود.

پیشکاری به رسالت خانه های بهداشت کارگری در سلامت کارگران اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی مقوله ایمنی، حفاظت فنی و بهداشت محیط در بین جامعه به ویژه جامعه کار و تولید کشور شد.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه کشور نیازمند تلاش کارگران است و چرخه های اقتصادی هر جامعه به دست کارگران به حرکت در خواهد آمد، اظهار داشت: آموزش و توانمند سازی کارگران و آگاهی آنان نسبت به حق و حقوق خود از اولویت ها و وظایف وزارت کار است که در این زمینه مدیریت امور اجتماعی با تلاش شبانه روزی و کار جهادی بستر آموزش و توانمند سازی کارگران و کارفرمایان را فراهم خواهند کرد.

گفتنی است در پایان این دوره آموزشی از بهگر های برتر واحد های تولیدی و صنعتی استان با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901404

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری