Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@10:24:45 GMT

پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم/ محروم نیستیم

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۵۵۲۲

پولی بابت رضایتنامه ترابی ندادیم/ محروم نیستیم

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری مربوط به بازگشت مهدی ترابی به جمع سرخپوشان پایتخت گفت: قرارداد مهدی ترابی برای یک فصل و نیم است. به او خیلی خوش آمد می‌گوییم که به خانه خودش برگشت. بازگشت او خواسته هواداران، کادر فنی و باشگاه بود و امیدواریم حضورش موجب خیر و ادامه نتایج موفق تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارداد او تا پایان فصل بعد است و بند جدایی هم ندارد. او بعد از جام جهانی می‌تواند درباره آینده خود تصمیم گیری کند.

شکوری درباره شایعه محرومیت پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: تا این لحظه خدا را شکر بسته نشده و با اقدامات هیات مدیره مشکلی در این مورد وجود ندارد.

وی در خصوص احتمال جذب اشکان دژاگه گفت: این نشست درباره مهدی ترابی است.

او درباره نحوه جذب مهدی ترابی با توجه به مبلغی که بابت رضایتنامه اش باید پرداخت می‌شد تاکید کرد: با همکاری مهدی ترابی و مدیر برنامه‌هایش این اتفاق افتاد. باشگاه این مبلغ را پرداخت نکرد. به صورت مستقیم با او مذاکره کردیم و هیچ مبلغی برای رضایتنامه پرداخت نشد. امیدواریم مهدی بتواند بهترین بازی‌هایش را برای تیم انجام دهد.

شکوری درباره شماره پیراهن ترابی در نیم فصل دوم گفت: باید ببینیم سیستم نقل و انتقالات سازمان لیگ به ما چه اجازه‌ای می‌دهد.

شکوری در مورد زمان حضور ترابی در ترکیب پرسپولیس گفت: امروز درخواست برای صدور ITC می‌دهیم و به احتمال زیاد با باز شدن پنجره نقل و انتقالات ایران این مدرک صادر می‌شود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1088805 برچسب‌ها ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران مهدی ترابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ابراهیم شکوری پرسپولیس تهران مهدی ترابی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • گل تماشایی مهدی لیموچی به پرسپولیس (آلومینیوم اراک 1-2 پرسپولیس)
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند