Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور و مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو با حضور در کلاس های مربیگری مدرک درجه C خود را از این دوره آموزشی دریافت کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربیان تراکتور و شهرخودرو اولین مدرک مربیگری خود را دریافت کردند.

مسعود شجاعی و سیدمهدی رحمتی سرمربیان حال حاضر تیم های تراکتور و شهرخودرو که هنوز مدرک مربیگری نداشتند، با حضور در دوره کلاس های مربیگری درجه C اولین مدرک خودرا دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره کلاس ها در اردبیل برگزار شد که رحمتی و شجاعی سرشناس ترین حاضران در آن بودند. در پایان این دوره کلاس مربیگری رحمتی و شجاعی مدرک مربیگری درجه C خود را دریافت کردند.

این دو مربی جوان فوتبال ایران به زودی در کلاس های درجه B شرکت می‌کنند تا مدارج مربیگری را طی کنند و در آینده مشکلی برای نشستن روی نیمکت به عنوان مربی نداشته باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور استقلال تراکتور سرمربی تراکتور مسعود شجاعی مهدی رحمتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو دریافت کردند مدرک مربیگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید

اساطیر مربیگری میلان معتقدند سرمربی بولونیا ذهنیت قوی و ایده‌های مشخصی برای کار در باشگاه میلان دارد

طرفداری | فابیو کاپلو و آریگو ساکی روی یک موضوع اتفاق نظر دارند؛ برای میلان، تیاگو موتا گزینه مناسبی برای جانشینی استفانو پیولی است.

این دو سرمربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا که از برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ میلان نیز به شمار می‌روند، معتقدند تیاگو موتا از نظر ذهنیت و شخصیت، سرمربی مناسبی برای هدایت روسونری به شمار می‌رود. کاپلو در تمجید از سرمربی بولونیا به گاتزتا دلو اسپورت گفت:

او یک هافبک سابق است. لیستی از بهترین مربیان جهان تهیه کنید، در آن گروه گواردیولا، کونته، ژابی آلونسو، آنچلوتی، آرتتا، الگری، ژاوی را پیدا خواهید کرد. آنها یک وجه اشتراک دارند، مگر نه؟ در تیم موتا تعادل درستی بین فازهای دفاعی و تهاجمی وجود دارد. موتا از عقب زمین ساخت بازی را شروع می‌کند درست مثل روشی که امروزه روی آن تاکید دارند، اما کار او به شکلی اغراق‌آمیز نیست. به فوتبالی فکر کنید که با روشی درست، نتیجه می‌گیرد.

آریگو ساکی، سرمربی پرافتخار میلان نیز همچون کاپلو در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت، موتا را گزینه جذابی برای هدایت میلان دانست: 

 او یک هافبک عالی با ذهنیت قوی و ایده‌های مشخص بود. او تجربیات مهمی در باشگاه‌های بزرگ داشت. ببینید، مربیگری در بولونیا شوخی نیست. اگر بد باشید به شما اعتراض نمی‌کنند، بلکه به شما می‌خندند. درست مثل گاسپرینی، او کسی است که چیزهای زیادی به فوتبال می‌دهد. از نظر تعهد، شجاعت، ایده‌ها. او ایده‌هایی دارد که مهم‌ترین چیز در چنته یک مربی است. زیرا بازیکنان می‌توانند آنها را از شما بپذیرند یا نپذیرند، اما ایده‌ها فقط برای شما هستند و فقط باید آنها را به بازیکنان منتقل کنید تا به آنچه می‌خواهید برسید. چرا موتا؟ او مدرن، اروپایی و آینده‌نگر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد