Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از جماران،  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تریبون داران نمازجمعه از مخاطبان سخنان رهبری هستند، گفت: هیچ توقعی نیست که امام جمعه ای از تریبون نمازجمعه که باید دعوت کننده به عدالت و تقوا باشد، سوءاستفاده کند و علیه اشخاص و جریاناتی بدگویی و بدزبانی کند. ما حتی در مواجهه و خطاب قرار دادن دشمنان خود نیز حق بدزبانی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید انصاری مجلس شورای اسلامی را از دیگر مخاطبان بیانات رهبری دانست و گفت:  از آنجا که مذاکرات نمایندگان به طور مستقیم از تریبون مجلس در سراسر کشور پخش می شود، باید بسیار سنجیده باشد. اینکه نمایندگان بدون محاسبه و ملاحظه تأثیر سخنان خود، واژگانی را به کار می برند یا آماری ارائه می دهند که ممکن است تهمت بوده و یا از روی بی اطلاعی بیان شده باشد بسیار مهم است. چرا که ممکن است منشاء فساد در جامعه شود.

این عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام بیان کرد: یکی دیگر از مخاطبان ویژه رهبری، صداوسیما است. رسانه ای که اولا عنوان رسانه ملی را یدک می کشد و باید رسانه همه ملت ایران باشد و ثانیا منتسب به رهبری است زیرا رئیس آن سازمان را ایشان تعیین می کنند. طبعا باید در آن زبان فاخر و زبان ادب سکه رایج باشد. در حالی که کرارا دیده می شود که در آن نه تنها این اصل رعایت نمی شود بلکه به شدت به اشخاص و جریانات سیاسی توهین می شود و تهمت و تحقیر چاشنی اغلب برنامه های صداوسیما است

وی افزود: اگر ادبیات حضرت امام را ملاک قرار دهیم می بینیم که ایشان در اوج فشارهای جنگ و فشارهایی که آمریکا به ما وارد می کرد، از کارتر به عنوان آقای کارتر یاد می کردند. یا پیش از انقلاب نیز، امام در مخاطب قرار دادن شاه از اصطلاحاتی چون «آقای شاه» یا «آقای محمدرضا» استفاده می کردند.

کد خبر 583462

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای بیلبورد چهره خونین مهران مدیری چیست؟ (+عکس) اعلام نامزدهای تلویزیونی جشن حافظ کنسرت مشترک «امین بانی» و «محمدرضا علیمردانی»

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • ببینید | واکنش عجیب مسعود فراستی پس از شنیدن نام محمدرضا گلزار و بهرام رادان
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • ببینید | ۱۲ اردیبهشت سالروز درگذشت محمدرضا لطفی
  • عکسی قدیمی هومن حاجی‌عبداالهی ، امیر غفارمنش و محمدرضا علیمردانی : فکر می کردند گذر زمان را حس نمی کنند!
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول