Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظاهری با اعلام اهدای ۳۰۰۰ جلد کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری برتر طرح ملی «ایران قوی» در چهارمحال و بختیاری گفت: این تعداد کتاب‌ در موضوعات عمومی، کمک آموزشی، کودک و مذهبی هستند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سه هزار جلد کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری برتر طرح ملی «ایران قوی» در چهارمحال و بختیاری اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این تعداد کتاب‌ در موضوعات عمومی، کمک آموزشی، کودک و مذهبی از قبیل قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان هستند که به کانون‌های فرهنگی هنری برتر طرح ملی «ایران قوی» اهدا می شوند.

 

وی ابراز کرد: این اقدام در راستای تأمین منابع کانون ها و کتابخانه های مساجد جهت توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تهیه و به کانون های مذکور اهدا می شود.

 

مظاهری گفت: در اولین رویداد ملی فهما، کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان شهرستان بروجن به عنوان کانون برتر و برگزیده رشته ساماندهی و شبکه سازی در کشور انتخاب شد.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون فرهنگی هنری رحمه للعالمین مسجد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) شهر گوجان از شهرستان فارسان به عنوان شایسته تقدیر ویژه انتخاب شد.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری گفت: کانون های فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر گوجان از شهرستان فارسان، «آفرینش» مسجدالرضا (ع) گندمان از شهرستان بروجن، «انصارالحسین (ع)» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستای راستاب از شهرستان فارسان، «حضرت حجت ابن الحسن (عج)» مسجد قدس دوازده امام (ع) هفشجان از شهرستان شهرکرد، «حزب الله» مسجد امام خمینی (ره) بلداجی از شهرستان بروجن و «عرش» حسینیه اعظم از روستای خراجی از شهرستان کیار نیز به عنوان کانون های شایسته تقدیر در اولین رویداد ملی فهما معرفی شده اند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی توزیع کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری برتر طرح ملی ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول

‎به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید صادق جولا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری محفل شعر گویشی با حضور شاعران بختیاری، عربی و دزفولی در آستانه بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) خبر داد.

وی افزود: «این محفل شعر، فرصتی برای نمایش غنای فرهنگی و هنری دزفول و تجلیل از مقام شامخ امام رضا (ع) خواهد بود. شاعرانی از گویش‌های مختلف، اشعار خود را تقدیم حضرت می‌کنند و این، نمادی از وحدت و همدلی در پرتو محبت اهل بیت (ع) است.

جولا گفت: برنامه‌های چاووشی‌خوانی و آیین پا منبری، که از سنت‌های دیرینه دزفول است هم در این مراسم اجرا خواهد شد. حضور مدیرکل ارشاد خوزستان، رییس حوزه هنری استان و فرماندار دزفول، نشان از اهمیت این رویداد دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول ادامه داد: شهر دزفول قدمگاه حضرت رضا (ع) محسوب می‌شود و همواره میزبان رویدادهای فرهنگی و مذهبی بوده که فرصتی برای ترویج فرهنگ رضوی و تقویت پیوندهای معنوی جامعه است. از هنرمندان و شاعران شهرستان دعوت شده تا با حضور خود، به این مراسم غنا بخشند. همچنین، خدام آستان حضرت محمد بن موسی کاظم معروف به حضرت سبزه قبا (ع) با لباس‌های سنتی، در این مراسم حضور داشته و به اجرای مراسم در قدمگاه ایشان می پردازند.

کد خبر 6094918 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری