Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:30:44 GMT

منطقه رضوان 38 آمل تا سال آینده ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۰۳۱

منطقه رضوان 38 آمل تا سال آینده ساماندهی می‌شود

علی رجبی از ساماندهی منطقه رضوان ۳۸ آمل در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مصوب شد تا نیازمندی ها و کمبودهای این منطقه توسط کارگروه تعیین شده بصورت کتابچه جمع اوری و برای حل این مشکلات برنامه ریزی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علی رجبی وندچالی عصر امروز در افتتاح نخستین پارک اختصاصی معلولین در مازندران با اشاره به ۳۴ منطقه آسیب پذیر در استان مازندران، اظهار کرد: اقدامات خوبی برای این مناطق انجام شد و دولت تلاش می کند تا با همراه سازمان های مردم نهاد عدالت اجتماعی را در این مناطق اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران ادامه دادن فعالیت در مراکز افتتاح شده را ضروری خواند و افزود: بسیاری از مراکز افتتاح می شوند، اما بعد از مدتی به دلیل نداشتن تجهیزات و عدم همکاری مسئولین شهری تعطیل می شوند و هیچ کاریی ندارند.

این مسئول تصریح کرد: به هفت دستگاه ۳۵ میلیارد ریال اعبتار داده شده است و برای سال اینده ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار خواهد شد تا اهداف بهزیستی که بهبود شرایط زندگی و فراهم کردن رفاه نسبی برای ساکنان مناطق حاشیه نشین این شهرها باشد.

رجبی از ساماندهی رضوان ۳۸ در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: مصوب شد تا نیازمندی ها و کمبودهای رضوان ۳۸ توسط کارگروه تعیین شده بصورت کتابچه جمع اوری برای حل این مشکلات برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد:با همکاری دستگاهها می توان گام های مثبتی در جهت بهتر شدن وضعیت منطقه رضوان ۳۸ گرفت تا ساکنین این منطقه از خدمات شهری به عنوان یک شهروند استفاده نمایند و با اختصاص اعتبارات به یک منطقه امن تبدیل شود.
 
حمید هاشمی شهردار آمل نیز خاطرنشان کرد:اعتبار این پروژه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بوده است که برای ساخت بنای این پارک ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تاکید به ظرفیت های امل در حوزه های مختلف بیان کرد: نگاه شهرداری به توسعه در زمینه های فرهنگی و اموزشی و اجتماعی است که امیدواریم فعالیت های بیشتری در اجرای این زمینه انجام شود.

این پارک به مساحت ۵۵۰ مترمربع و بنای ۴۰۰ متر مربع  و در دو طبقه ساخته شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

 امیر شهرابی فراهانی شهردار منطقه در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می‌خواهم که در روز‌های آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان‌ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

شهردار منطقه ۱۴ با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر ۱۰ روز آینده مسیر مسدود در بزرگراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج_محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزاد راه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی-جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می‌کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر ۱۵ کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا ۷۶متر است که هر مسیر شامل ۳خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت‌های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • معلمان معماران و آینده‌سازان جامعه هستند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • جدایی برگزاری بخش ملی و بین الملل جشنواره فیلم رضوان