Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این که نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر متجاوزان جنگید، گفت: عملیات‌های پیچیده و مهمی نیروی هوایی ارتش را هرگز فراموش نمی‌کنیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع دانشجویان ورودی ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری که صبح امروز شنبه ۱۸ بهمن ۹۹ در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری برگزار شد، ضمن تبریک روز نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: به نیروی هوایی ارتش که در دوران دفاع مقدس جانانه در برابر متجاوزان جنگیدند و عملیات‌های پیچیده و مهمی را انجام دادند افتخار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش درباره برگزاری دوره معارف جنگ در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری گفت: هیئت معارف جنگ تا کنون دانشجویان زیادی را با دفاع مقدس آشنا کرده و این برنامه موثر هر ساله با کیفیت بهتری در حال برگزاری است.

امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه باید با تلاش بیشتر ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و آن را ترویج کنیم، ادامه داد: همانطور که فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) فرمودند دفاع مقدس برای ما یک گنجینه است و باید از آن استفاده کرد و دانشجویان می‌توانند از تجربیات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و شنیده‌های دوران جنگ تحمیلی آگاه و با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا و بهره لازم را ببرند

بیشتر بخوانید: بازدید دریادار سیاری از مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع)

انتهای پیام/

برچسب ها: امیردریادار سیاری ارتش چمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیردریادار سیاری نیروی هوایی ارتش دوران دفاع مقدس دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سومین گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب در اراک برگزار شد.

در این گردهمایی که با عنوان «یاد یاران» برگزار شد، همسنگران و رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار به بازخوانی و روایتگری خاطرات این دوره پرداختند.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: در گردهمایی رزمندگانی از استان‌های زنجان، قزوین، قم، سمنان، تهران، یزد، مازندران و استان مرکزی حضور داشتند که علاوه بر دیدار دورهمی وقایع، اتفاقات و خاطرات دفاع مقدس را بازگو و آن را به عنوان یک گنجینه ثبت و ضبط می‌کنند تا به نسل آینده انتقال دهند.

یار محمدی جزو ادوار مسئولان پرسنلی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب هم گفت: رزمندگانی که در این دورهمی حضور دارند، واحد پرسنلی لشکر علی ابن ابی طالب در بحث مدیریت منابع انسانی هستند که هم گزینش و استخدام و هم به کارگیری همه خدمات تا بعد از پایان خدمت که در عضویت‌های مختلف مسئولیت داشتند و این‌ها جوان‌هایی بودند که تقریبا تا پایان سال ۶۷ نیروی انسانی در لشکر را مدیریت کردند.

یار محمدی با عنوان اینکه این گردهمایی دوسالانه در استان‌های مختلف که در تشکیل لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب نقش داشتند برگزار می‌شود، افزود: ما در این برنامه علاوه بر یادآوری دوران دفاع مقدس به دنبال تدوین عملکرد واحد پرسنلی لشکر در دوران دفاع مقدس هستیم.

در پایان از خانواده شهدای واحد پرسنلی نیز تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • هشدار امیر دریادار سیاری درباره تلاش «دشمنان» برای «کنترل اذهان جوانان ایران»
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد