Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و مشکلات طی سال‌های گذشته توانستیم در شرکت نفت و گاز اروندان به توان تولید ۴۵۰ هزار بشکه نفت در روز برسیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، جهانگیر پور رنگ در نشست خبری که امروز در سالن جلسات شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد، اظهار داشت: شرکت نفت و گاز اروندان توانست تولید خود رو طی سال طی سال‌های گذشته به 450 بشکه در روز برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به تحریم‌ها و شرایط فعلی امکان ارائه آمار دقیق از تولید فراهم نیست، افزود: این میزان از تولید نشان‌دهنده این موضوع است که چنین ظرفیت و توانایی در شرکت وجود دارد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بابیان اینکه میدان‌های نفتی تحت مدیریت ما دارای گستردگی قابل‌ملاحظه‌ای از نظر ابعاد، خصوصیات مخزنی و پیچیدگی‌های فنی تولیدی هستند، گفت: این میدان‌ها به دودسته مشترک و مستقل تقسیم می‌شوند.

وی بیان کرد: میدان‌های آزادگان، یادآوران، یاران، سهراب، اروند و خرمشهر در دسته میدان‌های مشترک با کشور عراق و میدان‌های دارخوین، جفیر، بندر کرخه، سوسنگرد، سپهر، امید و مشتاق جزء میدان‌ها مستقل هستند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره دسته‌بندی میدان‌های نفتی بر اساس میزان نفت، اعلام کرد: میدان‌های آزادگان و یادآوران در دسته مخازن نفتی بسیار بزرگ بوده و در سطح جهانی شناخته‌شده هستند.

پور رنگ افزود: همچنین میدان‌های دارخوین، جفیر، یاران، سهراب، سپهر، سوسنگرد و بند کرخه در گروه بزرگ و متوسط و میدان‌های اروند، مشتاق، خرمشهر و امید در رده کوچک قرار می‌گیرند.

وی اظهار کرد: در بحث واحدهای عملیاتی شرکت نیز تصفیه‌خانه‌های آب مناطق عملیاتی وجود دارند که تصفیه‌خانه‌های یادآوران، آزادگان، دارخوین و پیش تصفیه‌خانه‌های آزادگان و یادآوران، واحد تفکیک کلاستر شمالی و جنوبی آزادگان جنوبی واحد تفکیک کلاستر جفیر قرار دارند.

برنامه‌ریزی وزارت نفت برای تزریق گاز متان به شبکه سراسری /جمع‌آوری گازهای همراه نفت در میادین‌ "نفت‌شهر، سومار، دلاوران و سامان‌"عراق 50 هزار بشکه در روز کمتر از سهمیه اوپک ‌پلاس نفت تولید کردوابستگی به نفت و افزایش هزینه‌ها، 2 عنصر خطرناک لایحه بودجه 1400 بود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان افزود: همان‌طور که گفته شد منطقه کاری این شرکت محدود به خرمشهر نیست ولی عمده نیروهای ستادی این شرکت در دفتر شرکت واقع در خرمشهر مستقر هستند.

وی با اشاره فعالیت‌های شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، بیان کرد: نمی‌توانیم در این مورد خارج از قانون عمل کنیم اما تا حد امکان تلاش کردیم تا اقداماتی داشته باشیم.

پور رنگ گفت: هزینه‌ ترمیم دو مدرسه مربوط به معلولان در خرمشهر به نام‌های سروش و ایثار به عهده ما گذاشته‌ شده است و در ترمیم چند کلاس درسی در روستاها نیز مشارکت داشتیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: خودروهای آب‌رسان ما برای آب‌رسانی به واحدها اختصاص دارند و چنانچه تغییری در برنامه آن‌ها ایجاد شود واحد عملیاتی متوقف می‌شود و علی‌رغم آن توانستیم بدون تعطیلی واحد از خودروها برای آب‌رسانی به روستاها و مناطق محروم استفاده کنیم.

وی با اشاره به ایجاد ورزشگاه 15 هزارنفری نفت و گاز اروندان، عنوان کرد: این ورزشگاه یکی از ورزشگاه‌های بزرگ استان محسوب می‌شود.

پور رنگ در پاسخ به این پرسش که در حوزه کاهش آلایندگی و جلوگیری از ورود مواد نفتی به محیط‌زیست چه اقداماتی صورت گرفته است، بیان کرد: این موضوع به‌طور کامل تحت کنترل است و گفته‌ام که اگر یک قطره نفت از میدان‌ها واگذارشده به ما وارد محیط‌زیست شد تصویر آن را برای من ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان بیان کرد: شرکت نفت و گاز اروندان وظایف تعریف‌شده‌ای دارد و نمی‌تواند خارج از آن‌ها عمل کنید و افکار عمومی باید به این موضوع دقت کنند که فرد یا مسئولی پشت برخی مسائل مخفی نشود و کم‌کاری و قصور خود را پشت برخی موارد مخفی نکند.

انتهای پیام/341/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان میدان ها پور رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ زنده چقدر شد؟

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی ابراهیمی گفت: مرغداران کشور در راستای سیاست وزارت جهاد، جوجه ریزی را افزایش دادند که در نتیجه افزایش تولید موجب شد تا ماه‌های پرمصرف را بدون تنش پشت سر بگذرانیم.

به گفته او، علی رغم سرمایه گذاری بالا، مرغداران هیچ نفعی نبردند و همچنان در حال زیان هستند که با استمرار این روند تولید دچار مشکل خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به آنکه جریان تولید با هدف نمی‌توان عوض کرد، لذا برنامه ریزی باید به سمت صادرات باشد. کمااینکه اکنون مجوز صادرات ۵ هزارتن مرغ گرفته شده است که امیدواریم روند صادرات تسریع شود تا بازار به تعادل برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با بیان اینکه امکان جمع آوری کل مرغ مازاد توسط پشتیبانی وجود ندارد، افزود: با وجود آنکه مرغ‌های جمع آوری شده از سوی پشتیبانی امور دام در مقطعی باید به بازار عرضه شود، از این رو صادرات مستمر موثرترین راهکار برای پایداری تولید مرغ محسوب می‌شود و از طرفی گام برداشتن به سمت کشور‌های منطقه و خارج از منطقه علاوه بر فعال کردن ظرفیت تولید، ارزآوری هم در بردارد.

او با بیان اینکه پتانسیل صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزارتن مرغ وجود دارد، افزود: بنابر سیاست وزارت جهاد سالانه حداقل ۲۰۰ هزارتن مرغ می‌توان به بازار‌های هدف صادر کرد.

ابراهیمی درباره آخرین وضعیت جوجه ریزی‌ها گفت: بنابر آمار در فروردین ماه حدود ۱۴۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفت و تا ۱۰ اردیبهشت هم که تخم مرغ‌ها خوابانده می‌شود، نمی‌توان پیش بینی دقیقی داشت.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ زنده برای مرغداران بالای ۶۵ هزارتومان است که براین اساس تولیدکنندگان بیش از ۱۰ هزارتومان در فروش متضرر هستند، درحالیکه قیمت مرغ آماده به طبخ کاهش چندانی نداشته است که در این میان سودی هم عاید مصرف کننده نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • در چه سنی می‌توان یک فرد را «پیر» دانست؟
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر