Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:32:56 GMT

وزارت کشور بحرین ۲ عملیات تروریستی را خنثی کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۳۱۲

وزارت کشور بحرین ۲ عملیات تروریستی را خنثی کرد

وزارت کشور بحرین اظهار کرد، در راستای تلاش‌ها برای حفظ امنیت نیروهای امنیتی با همکاری سازمان اطلاعات ملی توانستند دو عملیات تروریستی که دو دستگاه خودپرداز یکی از بانک‌های دولتی را در دو منطقه النعیم وجدحفص در منامه هدف قرار داده بودند، ناکام بگذارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العین الاخباریه، وزارت کشور بحرین اعلام کرد، تیم‌های خنثی کننده مواد منفجره دو بمب را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو بمب برای اهداف تروریستی در دو زمان مختلف در دو نقطه طی صبح روز چهارشنبه کار گذاشته بودند.

در بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: این دو نقطه ایمن شده و کادر صحنه جرم و تیم آزمایشگاه کیفری و طرف‌های مربوطه به بررسی پرداخته و مدارک مادی را جمع آوری کردند. این عملیات منجر به بازداشت مظنونان این دو حادثه تروریستی شد در حالی‌که همچنان تحقیق و بررسی ادامه دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: تحقیقات اولیه نشان دادند دو عملیات قرار بود با تقسیم نقش‌ها بین افراد بازداشت شده انجام گیرد و برای این عملیات طرح‌ریزی و توطئه چینی صورت گرفته بود. اداره عمومی تحقیقات کیفری تدابیر قانونی مقرر جهت ارجاع افراد بازداشت شده به دادستانی کل را لحاظ کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحرين وزارت کشور بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی

مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، گردان‌های الاشتر بحرین امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مقاوم غزه روز پنجشنبه ۲ می در حملات پهپادی یک هدف حیاتی در شهر ام الرشاش واقع در سرزمین‌های اشغالی (ایلات) را هدف قرار داده است.

مقاومت بحرین اعلام کرد که تا زمان توقف تجاوزها علیه مردم غزه و پایان دادن به محاصره این باریکه، عملیات خود را متوقف نخواهد کرد.

مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) اخیرا نیز مسئولیت یک حمله پهپادی به بندر ایلات در تاریخ ۲۷ آوریل را بر عهده گرفت تا رسما وارد جبهه نبرد علیه رژیم صهیونیستی شود.

مقاومت اسلامی بحرین در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که ۲۷ آوریل با چند پهپاد شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی بحرین در ادامه تاکید کرد: عملیات ما تنها با توقف تجاوزات دشمن صهیونیستی به نوار غزه، متوقف خواهد شد.

پیش از این جبهه‌های یمن، لبنان و عراق در پشتیبانی از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها به عملیات طوفان الاقصی ملحق شده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک