Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:06:58 GMT

میکل آرتتا: اینگونه نمی توان به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۳۷۷

میکل آرتتا: اینگونه نمی توان به پیروزی رسید

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از شکست تیمش مقابل آستون ویلا ناراحت است.


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال بعد از شکست هفته قبل مقابل ولوز، امروز نیز در خانه آستون ویلا مغلوب شد تا بحران دوباره ای را در لیگ برتر تجربه کند. اما میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال در پایان بازی مدعی شد تیمش فرصت های خوبی ایجاد کرده و وقتی موفق به گلزنی نشوید چاره ای جز قبول شکست وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میکل آرتتا گفت: "ما به طور کامل بر جریان بازی مسلط بودیم. ما در هر بخشی از دیدار بهتر از حریف ظاهر شده و باید در مسابقه امروز پیروز می شدیم. باید در مقابل دروازه حریفان بی رحم تر بوده و بهتر عمل کنیم و این همان نقطه ضعیفی است که در دو بازی گذشته برای ما هزینه داشته است. در لیگ برتر وقتی شما به حریفان خود گل هدیه داده و سپس در محوطه جریمه بی رحم نیستید، نمی توانید در چنین بازی هایی پیروز شوید.

 

 

من به خاطر شکست در این دیدار و البته شکل باختن تیمم بسیار ناامید شده ام. ما تیم بهتری بوده و تمام بخش های مسابقه را کنترل کردیم، اما در نهایت توپ را به آنها می دادیم. ما سه موقعیت مهم دیگر نیز به ویلا هدیه دادیم. آنها در محوطه جریمه از بهتر بودند و اینگونه برنده می شوید. ما فرصت کافی ایجاد کردیم، اما به گل نرسیدیم و اینگونه نمی توان به برتری دست یافت.

 

مصدومیت توماس پارتی؟ او در جریان بازی دچار مشکل عضلانی شد و دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود، ما نیز به همین دلیل توماس پارتی را تعویض کردیم.

 

اعتراض به داور چهارم؟ ترجیح می دهم صحبت هایی که بین ما رد و بدل شد بین خودمان بماند و علاقه دارم در این مورد سکوت بکنم."

مایکل آرتتا آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مایکل آرتتا آرسنال میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!