Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار کرد: یکی از مباحث این نشست درباره واکسیناسیون کرونا بود، بویژه آن که بحث واردات واکسن به موازات تولید آن در داخل کشور در حال پیگیری است و اولین محموله نیز وارد کشور شده است.

وی ادامه داد: امروز در استان، نخستین نشست هماهنگی واکسیناسیون کرونا برگزار و مسوؤلیت افراد مشخص شد تا ان شاء الله همزمان با سراسر کشور، واکسیناسیون افراد در استان هم بر اساس برنامه زمان بندی و البته اولویت بندی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان این که اطلاع رسانی های لازم در این زمینه توسط دانشگاه علوم پزشکی استان انجام خواهد شد خاطرنشان کرد: مردم فهیم استان نباید آغاز واکسیناسیون را به منزله اتمام بیماری کرونا بپندارند، چراکه هم این واکسیناسیون به صورت تدریجی و بر اساس اولویت بندی ها انجام می‌شود و هم این که گزارش های جدید، نشانه هایی از خیز چهارم این بیماری را در پایان فصل زمستان نشان می دهد.

وی با تاکید بر اینکه همه تدابیر در کشور و استان باید بر مبنای پیشگیری از این بیماری ادامه پیدا کند یادآور شد: تداوم همه محدودیت ها و یا برخی ممنوعیت ها برای جلوگیری از ورود به موج چهارم کروناست.

سرمست به برخی دیگر از مصوبات امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا اشاره و اضافه کرد: برگزاری آزمون زبان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین بازگشایی کلاس های عملی در دانشگاه ها از جمله این مصوبات بود.

وی افزود: البته درباره امکانات خوابگاهی دانشگاهی مصوب شد که در هر اتاق خوابگاهی تنها یک نفر می تواند سکونت داشته باشد.

استاندار قم مصوبه دیگر امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا را درباره تحقق دولت الکترونیک معرفی و بیان کرد: همه دستگاه های اجرایی مکلف شدند تا پایان سال، حداقل سه فعالیت خود را که می توانند نسبت به واگذاری آن و یا اجرای آن به صورت الکترونیک اقدام کنند، مشخص سازند و برنامه دقیق خود را برای کاهش مراجعه های حضوری مردم ارائه دهند.

وی همچنین به تمدید مهلت استفاده فعالان بخش های فرهنگ و هنر، گردشگری و بخش ورزش و جوانان از تسهیلات کرونایی تا پانزدهم اسفند اشاره کرد و گفت: فعالان این بخش ها می توانند تا این تاریخ برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم استاندار قم مبارزه با کرونا واکسیناسیون تسهیلات کرونایی دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد