Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:14:01 GMT

ورود و خروج خودروهای غیربومی به تهران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۴۱۴

ورود و خروج خودروهای غیربومی به تهران ممنوع شد

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در ارتفاعات هراز و فیروزکوه شاهد بارش برف هستیم و از ورود و خروج خودروهای غیربومی جلوگیری و تردد فقط با زنجیر چرخ میسر خواهد بود.

به گزارش مشرق؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور هراز بدون ترافیک انجام می‌شود اما تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است، زیرا در ارتفاعات این محور و محور فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان در جریان است اما از ورود خودروهای فاقد مجوز و غیربومی به این محور و محور هراز جلوگیری می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور خودروها از محورهای شرق استان تهران منوط به داشتن و نصب زنجیر چرخ است و در صورت عدم به همراه داشتن تجهیزات زمستانه این افراد اعمال قانون و خودروی آن‌ها اجازه تردد از این محورها را نخواهند داشت.

کهریزی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان است اما با توجه به بارش شدید باران در این محورها، خودروها با احتیاط بیشتری مسیر را طی می‌کنند.

وی اضافه کرد: هم‌وطنانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند، بدون تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ، پوشاک گرم، تغذیه کافی، اطمینان از سالم بودن سیستم فنی و گرمایشی خودرو و با باک پر از بنزین وارد محورها شوند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران تأکید کرد: ورود خودروهای غیربومی و فاقد مجوز به استان مازندران ممنوع است و توصیه اکید داریم هم‌وطنان به هیچ عنوان وارد محورهای هراز و فیروزکوه نشوند زیرا در هر دو مسیر رفت و برگشت گیت‌های ایست ‌و بازرسی دائر شده و اجازه ورود و خروج خودروهای غیربومی را به استان تهران و مازندران نخواهیم داد.

کهریزی بیان کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ همچنین رعایت حقوق شهروندی می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنان‌مان رقم بزنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا جشنواره فیلم فجر پلیس راه ویژه شرق استان تهران امام رضا استان مازندران استان تهران حقوق شهروندی محدودیت های ترافیکی محدودیت های کرونا فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خودروهای غیربومی زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • جاده هراز بازگشایی شد