Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در جلسه هماهنگی مسیرهای حرکت خودرویی و موتوری برای راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تهران در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن به عنوان یکی از اعیاد حقیقی ملت ایران است که باید به نحو ممکن مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امسال در حالی یوم‌الله ۲۲ بهمن را گرامی می‌داریم که انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه در حال پیشرفت بوده و بسیاری از شعارهای انقلاب تحقق پیدا کرده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: اگر چه مردم عزیز و صبور ما از برخی ناملایماتی‌ها به ویژه در حوزه اقتصادی رنج می‌برند، اما از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود پاسداری می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی با توجه به شرایط کرونایی موجود و لزوم رعایت بهداشت طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، حرکت موتوری و خودرویی جایگزین راه‌پیمایی هر ساله مردم تهران و شهرستان‌های استان شده است.

وی یادآور شد: مسیر اصلی از میدان امام حسین(ع) به سمت میدان آزادی ویژه موتورسواران خواهند بود و خیابان‌های شهید آیت‌الله سعیدی و محمدعلی جناح به سوی میدان آزادی ویژه حرکت خودرویی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: ضمن حرکت خودرویی و موتوری در مسیرهای ۱۲ گانه که هر ساله به عنوان مبادی راه‌پیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌شد، امسال به خاطر حرکت خودرویی و موتوری از سایر مساجد و پایگاه‌های بسیج در سطح شهر تهران حرکت خودرویی و موتوری به سوی مسیرهای اصلی انجام خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر از تمامی دستگاه‌ها و همکاران مراسم انقلاب، عنوان کرد: سپاه و بسیج هدایت حرکت موتوری به سمت مسیرهای اصلی را بر عهده خواهد داشت و نیروی انتظامی و راهور نیز برای هدایت به مسیرهای اصلی اطلاع‌رسانی و همراهی لازم را خواهند کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن راهپیمایی جام نیوز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران حرکت خودرویی و موتوری راه پیمایی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»

حجت‌الاسلام یوسف پورآرین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پویش زندگی با آیه‌ها که با هدف تبیین ۳۰ آیه قرآن برای اقشار مختلف مردم در ماه رمضان برگزار شد با استقبال خوبی از سوی مردم قزوین روبرو شد.

وی افزود: این طرح یک طرح سراسری و برای همه اقشار در کشور در ماه مبارک رمضان اجرایی شد و در استان قزوین نیز در مرحله نخست با استقبال خوب و کم نظیری مواجه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: در ارزیابی کلی سازمان تبلیغات اسلامی، استان قزوین توانست عنوان نخست کشور را در این پویش از آن خود کند.

وی ادامه داد: در این طرح بزرگ که در سطح ملی برگزار شد، توسط مبلغین، فعالان رسانه ای، مبلغات، فعالان قرآنی، نوجوانان و جوانان، و همه افرادی که حس می‌شد می‌توانند در این طرح مشارکت داشته باشند محتوای در اختیار قرار داده شده به مردم عرضه شد و به لطف خدا نیز استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

حجت الاسلام پورآرین در پایان یادآور شد: مرحله دوم این پویش نیز به زودی آغاز خواهد شد و امیدواریم در این مرحله نیز شاهد استقبال خوب مردم قزوین باشیم.

کد خبر 6100311

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مسیر حرکت جوانان را به سمت آموز‌های دینی سوق داد
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • حرکت خودرویی هواداران فلسطین در حمایت از دانشگاهیان معترض شیکاگو
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود 
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر