Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:59:56 GMT

دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان در شیراز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۶۱۳

دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان در شیراز آغاز شد

رییس هیات هندبال استان فارس با بیان این مطلب شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین بازی انجام شده و از گروه یک این رقابت‌ها، تیم سپاهان اصفهان با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ از سد تیم بافق یزد گذشت.

رضا غلامشاهی ادامه داد: همچنین در دومین دیدار برگزار شده، تیم کربنات سدیم فیروزآباد به مصاف تاسیسات دریایی تهران رفت که این بازی با نتیجه ۲۷ بر ۱۶ به سود تهرانی‌ها پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: دیدارهای گروه دوم نیز از فردا (نوزدهم بهمن ماه ۹۹) آغاز می‌شود و از ساعت ۱۱ تیم شهید شاملی کازرون در یک دیدار حساس به مصاف اشتاد سازه مشهد صدرنشین گروه می‌رود و در صورتی که تیم شهید شاملی بتواند از سد حریفش بگذارد جای این تیم را در صدر جدول خواهد گرفت و سپس از ساعت ۱۴ تیم‌های پرسپولیس بهبهان و ذوب آهن اصفهان با هم دیدار خواهند کرد.

در پایان دور رفت در گروه یک، تیم اشتات سازه مشهد صدرنشین شد، تیم شهید شاملی کازرون بر سکوی دوم ایستاد، ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس بهبهان هم به ترتیب سوم و چهارم شدند.

همچنین در گروه دوم نیز فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در صدر ایستاد، تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، سنگ آهن بافق یزد و کربنات سدیم فیروزآباد به ترتیب در جای اول و دوم قرار گرفتند.

این رقابت‌ها تا جمعه (بیست و چهارم بهمن ماه ۹۹) ادامه دارد و تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم هر گروه هم برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده به دسته یک، با هم دیدار خواهند کرد.

برچسب‌ها لیگ برتر هندبال کازرون فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال کازرون فارس لیگ برتر هندبال کازرون فارس اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید