Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله رئیسی گفت: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضایی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس قوه قضاییه در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اصلی‌ترین و مهمترین عامل در اجرای سند تحول قضایی، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و ارتقای معیشت قضات و کارکنان قوه قضاییه یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با فساد در قوه قضاییه است.

  آیت‌الله رئیسی با اشاره به مفاد سند تحول قضایی گفت: نظام پرداخت‌ها مانند بهره‌وری و خدمات رفاهی باید بر مبنای عدالت، کرامت منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری باشد و برقراری عدالت در سراسر کشور و بین همه کارکنان قوه قضائیه پیگیری شود.    رئیس ستاد راهبری اجرای سند تحول قضایی گفت: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضایی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.   آیت الله رئیسی افزود: معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی موظفند در تعامل با قوه مجریه و قوه مقننه، مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه را تبیین کنند تا در بودجه ۱۴۰۰، این مشکلات به حداقل برسد.    شایان ذکر است در این جلسه، گزارش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی درباره میزان حقوق و دستمزد و خدمات رفاهی و درمانی کارکنان قوه قضائیه مطرح شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سند تحول قضایی کارکنان قوه خدمات رفاهی قوه قضاییه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ سید علی اصغر رفاهی افزود: در این کارگروه درخواست‌ها جمع بندی و به تهران ارسال می شود.
وی گفت: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزود: برای بررسی موضوعات مهم، پرونده ویژه در تهران تشکیل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 

سید علی اصغر رفاهی افزود: در شهرستان‌های استان هم معاونان و روسای سازمان با مردم ملاقات و درخواست‌های آنان را پیگیری می کنند.
وی گفت: بیشتر درخواست‌ها اجرای احکام حقوقی، کیفری و تقاضا‌ها شامل عفو، انتقالی و تسریع در رسیدگی پرونده زندانیان بود.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است