Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست مجازی تبادل افکار ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران و سرمربیان لیگ برتری و کادر فنی تیم ملی، عصر امروز برگزار شد و علاوه بر آلکنو، توماس توتولو دستیار سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان نیز در این نشست حضور داشت.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در ابتدای این نشست حضور داشت و سپس برای شرکت در مباحث کنگره فدراسیون جهانی والیبال، محل جلسه سرمربیان با آلکنو را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیمان اکبری، فیروز تابش‌نژاد، محمدرضا تندروان، عظیم جزیده، آرش صادقیانی، علیرضا طلوع کیان، بهروز عطایی، رحمان محمدی‌راد، علی موذن و فرهاد نفرزاده، سرمربیان لیگ برتری شرکت کننده در این نشست بودند.

همچنین امیر خوش‌خبر، جهانگیر سیدعباسی، سعید رضایی، سیامک افروزی، نوید مشجری، علی تاج‌الدین، کامبیر یعقوبی و مسعود آرمات نیز در این نشست حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این نشست گفت: دلیل برگزاری این نشست، استفاده از نقطه نظرات سرمربیان لیگ برتری در برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان ایران است.

ولادیمیر آلکنو تصریح کرد: باید با همکاری سرمربیان ایرانی به این نتیجه برسیم که در لحظات بحرانی مسابقات، از چه راهکاری برای برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل حریفان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: برای من ارتباط مستقیم با مربیان ایرانی بسیار مهم است و به همین دلیل، همه مربیان می‌توانند در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشند.

در ادامه این نشست، گزارشی ۶۴ صفحه‌ای از سوی توماس توتولو درباره بازی‌های تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ و بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برزیل، در فاکتورهای مختلف ارائه شد و برای هر فاکتور از مربیان ایرانی نیز نظرخواهی شد.

اهمیت دریافت سالم و رساندن توپ به پاسور در منطقه مناسب زمین، یکی از موضوعات این نشست مجازی بود و آلکنو تاکید کرد که دریافت مناسب سرویس‌های قدرتی و سرعتی با بیش از ۱۲۰ کیلومتر سرعت، عامل مهمی برای برتری در مسابقات است و باید در این زمینه تمرینات ویژه‌ای داشته باشیم.

در مجموع، در این نشست به این موضوع پرداخته شد که برای رقابت با تیم‌های قدرتمند جهان، با توجه به تفاوت‌های لیگ ایران با دیگر لیگ‌های جهان، در تمرینات بازیکنان باید به چه موضوعاتی توجه شود.

آلکنو به مربیانی که با والیبالیست‌های رده سنی ایران کار می‌کنند، سفارش کرد که حتماً به آن‌ها سرویس‌های پرشی را آموزش دهید و تیمی که سرویس خوب نزند، کنترل مسابقه را از دست می‌دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تشکر از حضور مربیان لیگ برتری ایران در این نشست مجازی تاکید کرد: از تجربیاتی که سال‌ها به شکل عملی در والیبال به دست آوردم، در تیم ملی ایران استفاده خواهم کرد تا سطح این تیم را برای رویارویی با قدرت‌های والیبال جهان افزایش دهم.

وی تصریح کرد: دوست دارم در این مسیر با همه مربیان ایرانی ارتباط داشته باشم، اما به دلیل نبود زبان مشترک، فعلاً این کار امکان‌پذیر نیست. تلاش می‌کنم تا راهکاری پیدا کنم که با تک تک مربیان ایرانی ارتباط خوبی برقرار کنم. بدیهی است که درهای اردوی تیم ملی والیبال بر روی همه سرمربیان لیگ برتری باز است.

کد خبر 5140632

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال لیگ برتر فوتبال ایران علی انصاریان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا مهدی طارمی تیم فوتبال نساجی مازندران هندبال محمود فکری والیبال لیگ برتر هندبال ووشو شهاب زاهدی سرمربی تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران سرمربیان لیگ برتری مربیان لیگ برتری مربیان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد

به گزارش «تابناک» به نقل ز تسنیم، برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند!
 
پیگیری خبرنگار تسنیم از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

خبر رسانه اسرائیلی و تصویر پیج اینستاگرام رامین یکتاپرست در دویچه وله

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.
 
رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.
 
خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های ٢٠٠٩ و ٢٠١٠ یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.
 
گفتنی است؛ بر اساس گزارشی که دویچه وله به نقل از جروزالم پست منتشر کرده، "اسرائیل یکی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در خاک ایران کشته است". سایر رسانه‌ها نام این فرد را "رامین یکتاپرست" عنوان کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست