Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:11:43 GMT

تیم «سوهان محمد قم» حریف «داماش پارسه تهران» نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۹۰۲

تیم «سوهان محمد قم» حریف «داماش پارسه تهران» نشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم «سوهان محمد قم» در مرحله دوم جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر شنبه در زمین چمن مصنوعی تازه تعویض شده شهید جعفر حیدریان قم مقابل «داماش پارسه تهران» با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد.

نماینده تهران در نیمه اول با نتیجه ۱- ۰ به رختکن رفت و در نیمه دوم با به ثمر رساندن یک گل دیگر به دروازه حسن معصومی، دو برصفر از نماینده قم پیش افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان «سوهان محمد» که در این بازی، نمایش شایسته ای را ارائه دادند و توانستند بارها با ایجاد موقعیت دروازه حریف را تهدید کنند، در دقایق پایانی با گرفتن پنالتی و ضربه دقیق و مطمئن حمیدرضا پاکیزه بازیکن سابق تیم صبا که در نیمه دوم مسابقه به زمین آمده بود به گوشه سمت چپ دروازه، یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

با وجود تلاش بسیار بازیکنان قم بعد از به ثمر رساندن گل اول، نتوانستند در دقایق تلف شده بازی مجدداً دروازه حریف را باز کنند و بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا شاگردان علیرضا خلجی نیا در تیم «سوهان محمد قم» یا یک برد و یک باخت از جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خداحافظی کنند.

نماینده قم در مرحله اول جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه یادگار امام قم با هتریک کاپیتان خود، علیرضا استواری با نتیجه ۳ بر ۰ تیم ارمک کیش را شکست داده بود.

کد خبر 5140598

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتبال جام حذفی اخبار ورزشی قم دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر آمار کرونا شیراز عکس استانها شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران ایلام سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سوهان محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که در نیم فصل دوم به ملوان پیوسته، نمایش درخشانی در بازی با سایپا داشت و موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. او ضربه پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان سایپا به کنج سمت راست فرستاد تا تیمش را یک بر صفر پیش بیندازد.

نکته جالب در مورد گلزنی محمد عمری اینکه ملوان در نهایت موفق شد با پیروزی شیرین برابر سایپا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و این صعود در حالی بود که تیم سابق عمری، پرسپولیس، در اراک حذف شد تا عمری و تارتار در غیاب پرسپولیس راهی هشت تیم برتر جام حذفی شوند.

محمد عمری که سابقه قهرمانی جام حذفی را هم دارد، حالا امیدوار است در سه بازی دیگر جام حذفی نیز بدرخشد تا شاید ملوان شگفتی‌ساز جام حذفی لقب بگیرد و عمری هم با سهمیه آسیایی جواز حضور در لیگ نخبگان را به دست آورد.

عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد