Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:34:01 GMT

گذر از ۲۷ میلیون سهم در بورس سمنان

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۶۹۵۷

گذر از ۲۷ میلیون سهم در بورس سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه امیرجان مدیر بورس منطقه سمنان با اعلام این خبر گفت: ۱۷ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۶۲۹ سهم به ارزش بیش از ۲۴۵ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال در معاملات هفته گذشته بورس سمنان به خرید اختصاص داشت.

او افزود: ۹ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۶۷۱ سهم به ارزش بیش از ۱۵۴ میلیارد و ۹۵ میلیون ریال در همین مدت به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بورس منطقه سمنان گفت: ۶۱ درصد معاملات این بورس در هفته گذشته به خرید و ۳۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

با راه اندازی تالار بورس سمنان و اتصال آن به تالار بورس تهران، ضمن توسعه سرمایه‌گذاری عمومی، شهروندان استان سمنان می‌توانند به راحتی و همزمان در انواع داد و ستد‌های بورس مشارکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاملات بورس فروش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • صف خرید استقلال و پرسپولیس در چهارده روز متوالی
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افزایش ۶۰ درصدی درآمدهای مالیاتی استان سمنان
  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان