Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه گفت: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضایی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

به گزارش ایمنا، سومین جلسه ستاد راهبری اجرای سند تحول قضائی به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه در این جلسه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اصلی‌ترین و مهمترین عامل در اجرای سند تحول قضائی، نیروی انسانی توانمند و با انگیزه است و ارتقای معیشت قضات و کارکنان قوه قضائیه یکی از مهمترین راه‌های مبارزه با فساد در قوه قضائیه است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به مفاد سند تحول قضائی گفت: نظام پرداخت‌ها مانند بهره‌وری و خدمات رفاهی باید بر مبنای عدالت، کرامت منابع انسانی و ارتقای سلامت اداری باشد و برقراری عدالت در سراسر کشور و بین همه کارکنان قوه قضائیه پیگیری شود.

رئیس ستاد راهبری اجرای سند تحول قضائی گفت: با استفاده از منابع فعلی یا واگذاری اموال مازاد، باید خدمات رفاهی و درمانی بیشتری برای کارکنان فراهم کرد، به نحوی که از ابتدای سال ۱۴۰۰ همه سرمایه‌های انسانی دستگاه قضائی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار گیرند.

آیت الله رئیسی افزود: معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی و معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی موظفند در تعامل با قوه مجریه و قوه مقننه، مشکلات معیشتی کارکنان قوه قضائیه را تبیین کنند تا در بودجه ۱۴۰۰، این مشکلات به حداقل برسد.

شایان ذکر است در این جلسه، گزارش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی و معاونت مالی، پشتیبانی و امور عمرانی درباره میزان حقوق و دستمزد و خدمات رفاهی و درمانی کارکنان قوه قضائیه مطرح شد.

منبع: فارس

کد خبر 473358

منبع: ایمنا

کلیدواژه: درمان آیت الله رئیسی سید ابراهیم رئیسی قوه قضائیه رئیس قوه قضائیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارکنان قوه قضائیه سند تحول قضائی خدمات رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • شفافیت در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • محسنی اژه‌ای: نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  • نباید از نظرها و سلیقه‌های مختلف هراسید
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد