Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سیتیزن ها فوتبالش را همراه قهرمان فعلی کوپا لیبرتادورس آغاز کرد و از همین حالا برای ملحق شدن دوباره به آن ها برنامه ریزی کرده است. 

گابریل ژسوس قصد دارد قبل از خداحافظی کردن از دنیای فوتبال، بار دیگر برای پالمیراس بازی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ژسوس ۲۳ ساله قبل از انتقال به منچسترسیتی در ۸۳ بازی برای پالمیراس ۲۸ بار گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم در جدیدترین مصاحبه اش گفته است:

در برزیل فقط به مدت دو فصل در سطح حرفه ای بازی کردم. زمانی که در مسابقات المپیک پیشنهاد سیتی به دستم رسید، می خواستم پایان خوشی رقم بخورد و چیزی به پالمیراس هدیه کنم. آن باشگاه خیلی روی من سرمایه گذاری کرد و من می خواستم این لطف شان را که هنوز شامل حال من می شود، جبران کنم. بنابراین درخواست کردم که تا پایان فصل در پالمیراس بمانم چون می خواستم همراه دوستانم به مقام قهرمانی در لیگ برزیل برسم. حقیقتا احساس می کنم که آن فقط یک فصل از داستان من با پالمیراس بود. در آینده فصول بیشتری در کار خواهد بود. 

گفتنی است که ژسوس در ۱۷۱ بازی برای منچسترسیتی، ۷۴ بار برای این تیم گلزنی کرده است. 

اخبار داغ 

پشت پرده لو رفتن مبلغ قرارداد وریا غفوری | تسویه حساب شخصی یا دعوای درون خانوادگی؟! سوال انتقادی و تند خبرنگار و پاسخ جالب جمشیدی | زندگی آن قدری که فکر می کنید برایم با ارزش نیست بچه دار شدن زن خائن تهرانی از شوهر نابارور + عکس قاتل قولی که «فریبا نادری» به علی انصاریان داد سرخیو راموس جراحی شد؛ کاپیتان رئال مادرید احتمالا دو ماه دور از میادین غیبت نيمار در تمرینات پاری سن ژرمن به فاصله 10 روز تا بازی با بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر گفت: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی شامگاه -سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال پیکان تهران اظهار کرد: در این بازی به اهدافی که می‌خواستیم، رسیدیم، اگرچه قبلاً به دنبال کسب سهمیه بودیم، اما وضعیت ما در جدول لیگ برتر بسیار رضایت بخش است.

وی اضافه کرد: ای کاش فوتبال ایران به این تیم نگاه ویژه داشت، چون همواره ما در همه بازی‌ها بهترین میدان بودیم و همیشه سعی کردیم فوتبالی بازی کنیم که مخاطب پسند و فنی باشد. در همه رقابت‌ها جریان بازی از دست نرفته و تا آخرین لحظه با تلاش بازیکنان و انگیزه بالای آنها همراه هستیم، اینکه بخواهیم وقت کشی کنیم و یا بازی را به عقب بیندازیم هرگز در رویه تیم شمس آذر نبوده است.

سرمربی شمس‌آذر ادامه داد: بازی بعدی با گل گهر به دنبال ارائه یک بازی خوب و جنگنده هستیم همواره تلاش می‌کنیم با موقعیت سازی هواداران خودمان را راضی نگه داریم.

دقیقی در پاسخ به آخرین وضعیت کسر سه امتیاز توضیح داد: اگرچه آقای زندی مدیرعامل باشگاه به من تاکید کردند که در این باره صحبت نکنم، اما به راستی این حق تیم است که می‌تواند جایگاه ما را از نظر رتبه افزایش دهد.

وی در ادامه سخنانش به ظرفیت شهرداری برای حمایت از تیم فوتبال اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون ۱۰۰ میلیارد تومان از منابع شهرداری در بانک شهر به خرید سهام منجر شده و می‌دانیم که این اقدامات برای آینده شهر قزوین خوب است، اما مسأله فوتبال اهمیت دارد و باید مورد توجه مدیران شهری قرار گیرد.

سرمربی تیم شمس‌آذر خاطرنشان کرد: اگر حمایت از تیم به نحو مطلوب صورت نگیرد، امکان تیم‌داری وجود ندارد، چون سال آینده بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که باید تأمین شود تا شمس‌آذر در لیگ برتر باقی بماند

دقیقی یادآور شد: این تیم توانسته علاوه بر افزایش نشاط اجتماعی به توسعه گردشگری نیز کمک کرده و نام قزوین را در کشور طنین‌انداز کند که به نظرم دلیل خوبی برای حمایت مسئولان است.

کد خبر 749542

دیگر خبرها

  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله به رفح اجتناب کند
  • تحلیلگر اسرائیلی: جنگ پایان یافته، حمله به رفح توهمی بیش نیست
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!