Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تجدید میثاق فرماندهان عالی‌رتبه نیروی هوایی ارتش با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی که ظهر امروز با در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) انجام شد، گفت: طبق معمول سالهای گذشته، امروز برای نثار گل و تجدید بیعت به حرم امام خمینی (ره) مشرف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکنان از جان گذشته نیروی هوایی ارتش با یک شرایط بسیار سخت مواجه بودند، گفت: پیوستن به صفوف انقلاب در آن شرایط بسیار دشوار واقعاً قابل تقدیر است و ایثارگری بالایی را می‌طلبید، کارکنان نیروی هوایی از طاغوت کندند و به امام راحل پیوستند و در صف مردم قرار گرفتند.
 
فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پیوستن کارکنان نیروی هوایی به امام راحل و قرار گرفتن در صفوف مردم باعث شد، کمر رژیم طاغوت بشکند و پیروزی انقلاب اسلامی تسریع شود و یادگاری بسیار خوب و افتخار بزرگی را برای نیروی هوایی آفریدند.
 
امیر نصیرزاده اظهار داشت: برای بزرگداشت این روز بزرگ - به قول حضرت امام یوم‌الله - هر سال با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب تجدیدنظر می‌کنیم. شخصیت امام (ره) آن‌قدر والا بود که زبان من از توصیف ایشان قاصر است ولی به معنی واقعی کلمه مرد خدایی بودند، مسائل دنیوی در افکار، اندیشه‌ها و تصمیمات ایشان دخالت نداشت، ایشان وصل به خداوند متعال بودند و تصمیمات‌شان در جهت اجرای احکام الهی بود.
 
مراسم تجدید میثاق امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان این نیرو، امروز ۱۸ بهمن ماه در آستانه روز نیروی هوایی و همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حرم امام خمینی (ره) و مزار شهیدان برگزار شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد