Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:42:58 GMT

«مومن» رئیس تبلیغات اسلامی مهریز شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۷۷۰۸

«مومن» رئیس تبلیغات اسلامی مهریز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: رویکرد اداره تبلیغات اسلامی همچون گذشته، فعالیت با روحیه همکاری و تعامل است و از همه همکاران خود در مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی استان یزد خواستار انجام مسئولیت‌های خود بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علیرضا نجیمی با تاکید بر اینکه مسجدمحوری یکی از اصلی‌ترین برنامه هایی است که اداره تبلیغات اسلامی در سراسر استان یزد دنبال می کند، افزود: مساجد باید به محور برنامه های فرهنگی در محله های مختلف تبدیل شوند.

حجت الاسلام ریاست سابق اداره تبلیغات اسلامی مهریز در این مراسم با اشاره به آیه سوره آل عمران که خداوند می فرماید، ایام و زمان در دست گردش بین مردم است، گفت: از همه کسانی که در این مدت همراهی کردند، سپاسگذارم و وصیت امیرالمونین را بعنوان یادگار عرض می کنم که به فرزندانشان فرمودند، هر جا وحدت و یک دلی باشد آن جامعه ایمن است.

وجود روحیه انقلابی و جوانی در مسئولان ضروری است

وی افزود: شهرستان مهریز مسئولان دلسوزی دارد و امیدوارم از خط اصلی خدمت به مردم دور نشویم همواره در این مسیر وحدت کلمه را حفظ کنیم.

امام جمعه مهریز نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه روحیه انقلابی و جوانی باید در مسئولان وجود داشته باشد، اظهار داشت: مسئولیت‌هایی که به برکت انقلاب به دست ما می رسد، حاصل تلاش‌ها و خون دل‌هایی است که برای انقلاب خورده اند و به برکت انقلاب می توانیم این راه ادامه بدهیم و به راحتی از اسلام حرف بزنیم و برای اسلام کار کنیم.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی، مسئولیت در این نظام را افتخار دانست و گفت: تلاش ما این است در این مدت انجام وظیفه، خدمتمان عرصه خدمت واقعی به اسلام باشد.

وی افزود: تاکید رهبری نیز بر این بوده که از جوانان مومن انقلابی در مسئولیت استفاده شود و همانطور که خود ایشان فرمودند منظور روحیه جوانی است که مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خستگی ناپذیر باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام محمدعلی متوسل تقدیر و حجت الاسلام صادق مومن به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز معرفی شد.

کد خبر 5140721

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد شهرستان مهریز دهه فجر ویروس کرونا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر آمار کرونا شیراز عکس استانها شهرستان کرج انقلاب اسلامی ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ایلام اداره تبلیغات اسلامی حجت الاسلام استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور