Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاکو افشردل رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مسابقات سنگنوردی آذربایجان غربی انتخابی کشوری در روز‌های پنج شنبه و جمعه، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به میزبانی شهرستان مهاباد در سالن اختصاصی سنگنوردی کوثر برگزار شد.

مصطفی پور افزود: در این مسابقات سنگنوردان مهابادی در هر دو رشته سرطناب و بولدرینگ و در گروه آقایان و بانوان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند تا راهی مسابقات کشوری شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در این رقابت‌ها شهاب احمد زاده، سیاوش گل محمدی، کامیار لاجانی و خانم‌ها هیرو پیشان، اسرین مضلومی، شیبا فرهاد به ترتیب مقام اول تا سوم رشته سر طناب و کامیار حسینی، سیاوش گل محمدی، شهاب احمد زاده و خانم‌ها هیرو پیشان، شیبا فرهاد، اسرین مظلومی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته بولدرینگ را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوهنوردی سنگنوردی صعودهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید