Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توزیع برق استان یزد:
یزدی‌ها ۱۴۱ میلیارد تومان بدهی برقی دارند/پروژه‌ها در انتظار وصول

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: ۱۴۱ میلیارد تومان قبض وصول نشده برق در استان یزد وجود دارد که بخش عمده‌ای از این بدهی مربوط به صنایع و معادن است.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آرش نواب ظهر امروز در نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات و رسانه‌های استان مدیریت منابع انرژی را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: اجرای ۹۴ طرح برق‌رسانی به اعتباری بالغ بر ۵۳۴ میلیارد تومان از جمله اقدامات در دستور کار شرکت توزیع برق در استان یزد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مناطق محروم و برق رسانی به روستاهای استان را از جمله اولویت‌های اجرایی در تدوین برنامه‌های شرکت توزیع برق دانست و افزود: در حال حاضر ۹۴۳ روستای استان یزد از نعمت برق برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد در ادمه با بیان این‌که قبل از انقلاب تنها ۵۲ روستا در این استان برق داشتند، گفت: اکنون هیچ روستای بالای پنج خانوار جمعیتی در استان یزد بدون برق نیست.

نواب برق‌رسانی ۱۰۰ درصد روستاهای استان را از جمله اقدامات در دستور کار شرکت توزیع برق عنوان و تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات زیرساختی که انجام شده میزان خاموشی برق در استان یزد تقریبا صفر شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در حال حاضر ۷۱۰ هزار مشرکت برق در استان یزد تحت پوشش شرکت توزیع برق هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۸۰ درصد مشترکان خانگی، ۱۳.۵ درصد تجاری، ۲.۳ درصد عمومی، ۱.۷ درصد صنعتی و ۱.۴ درصد مشترکین بخش کشاورزی هستند.

نواب در پایان با اشاره به بدهی ۱۴۱ میلیارد تومانی یزدی‌ها به شرکت توزیع برق، اظهار کرد: عمده این مبلغ مربوط به بخش صنعت و معدن است.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد بدهی توزیع برق روستا شرکت توزیع برق برق در استان یزد شرکت توزیع برق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد،سیدعلی احمدزاده، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اسفند_ در بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از بیمارستان شهدای نفت گچساران، اظهار کرد: بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهدای نفت گچساران در هفته دولت سال جاری افتتاح می‌شود.

غلامرضا کمالی،مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران نیز در جریان این بازدید گفت: عملیات ساخت این بیمارستان در سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی از جمله کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز شد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌زنی احداث این طرح در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع به زمین خورد، افزود: مدت زمان اجرای این طرح سه سال پیش‌بینی شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکلات به اتمام نرسید و بیمارستان فعلی نفت در شأن کارکنان این شرکت و مردم گچساران نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و به جهت رفع مشکل مراجعه‌کنندگان اقدامات خوبی انجام شده است، امید می رود هرچه زودتر این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 749224

دیگر خبرها

  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع