Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شایعاتی مبنی بر علت بازی نکردن شیخ دیاباته در بازی های اخیر استقلال، استوری جنجالی معاون سابق باشگاه، حقایق را تا حدودی برملا کرده است. مهدی روحی با انتشار متنی طولانی ، از مدیران استقلال درباره موضوع شیخ دیاباته انتقاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، تقریبا ۱۰ روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیخ دیاباته به دلیل نارضایتی از مسایل مالی، به باشگاه اخطار داده و نگران است تا باشگاه خلف وعده کند و به همین دلیل پس از آخرین تمرین استقلال پیش از اعزام به مسجد سلیمان، تمرین را ترک کرده و البته به رادیولوژی هم رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استوری مهدی روحی معاون سابق امور ارتباطات باشگاه استقلال که دوست نزدیک و می شود گفت مشاور محمود فکری است نشان می دهد که خبر ۱۰ روز پیش در آن زمان درست بوده است و روحی در استوری اش خبر داده که بازی نکردن شیخ دیاباته ربطی به مصدومیت او ندارد. در چنین شرایطی استوری مهدی روحی که یکی از افراد نزدیک به محمود فکری است، خبر گذشته درباره دیاباته را تائید کرده است.

مهدی روحی نوشته است:

چرا هیچ کس در باشگاه استقلال این شجاعت را ندارد که بگوید چرا شیخ دیاباته بازی نمی کند؟ این چه شیوه مدیریتی است که شما در این باشگاه به کار می برید؟ با هوادار صادق باشید، دروغ نگویید، نمی توانید، بروید و کار را به کاردان بسپارید. میلیچ را فراری دادید با بی تدبیری تان، حالا شیخ را هم می خواهید فراری بدهید؟ بی عرضه ها. هوادار استقلال تا کی باید وجود شما دروغگوها را تحمل کند؟ چرا به هوادار نمی گویید شیخ مصدوم نیست و به دلیل بی تفاوتی باشگاه نسبت به تعهدات مالی اش بازی نمی کند؟ آقایانی که مصاحبه کردید و گفتید میلیچ می آید و شیخ هم مشکلی ندارد، میلیچ چرا نیامد؟ شیخ چرا بازی نکرد؟ بس کنید لطفا! تا کی باید وجود نفرت انگیز شما را هوادار تحمل کند؟ ای کاش هوادار استقلال وجود شما را درست بشناسد تا پی به وجود درون پر از تظاهر و ریای شما ببرد. دقیقا شمای عاشق عکس و فیلم و مصاحبه و استوری مشکل استقلال هستید که سرتاپای وجودت دروغ است.

روحی در این استوری اعلام کرده که دلیل بازی نکردن دیاباته هیچ ربطی به مصدومیت ندارد و این بازیکن مصدوم نیست و به دلیل بی تفاوتی باشگاه نسبت به تعهدات مالی‌اش بازی نمی‌کند. حالا باید دید باشگاه استقلال این استوری را هم تکذیب می کند یا نه. تا این لحظه که این اتفاق نیفتاده که شاید به خاطر رفاقت محمود فکری و مشاور بودن مهدی روحی در استقلال باشد. اصلا شاید خود محمود فکری به روحی گفته چنین استوری بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته مهدی روحی استقلال محمود فکری استقلال شیخ دیاباته محمود فکری مهدی روحی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی کریستیانو رونالدو شیخ دیاباته محمود فکری مهدی روحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسرائیل کاتز وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از سخنرانی اردوغان در پلتفرم فلسطین، در توییتی به زبان ترکی نوشت: اردوغان رویای احیای دوباره امپراتوری عثمانی را در سر دارد و امروز در نشست فلسطین، اتهامات و سیاه نمایی علیه اسرائیل را دنبال کرد.

وی افزود: او رویای فروپاشی اسرائیل، فتح قدس و رهبری جهان اسلام را در سر می پروراند. اردوغان! به دیدن سریال های ترکی و رویا پردازی ادامه بده. با واقعیت روبرو شوید و بردن ترکیه به تاریکی را رها کنید. شما مایه شرم میراث آتاتورک و ملت ترکیه هستید.

وزارت خارجه ترکیه: این اظهارات نشاندهنده وضعیت روحی اعضای کابینه اسرائیل است

پس از آن وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای، این اظهارات را مسخره و سطح پایین خواند و اعلام کرد: هدف گرفتن رئیس جمهورمان که واقعیت عریان را درباره اسرائیل به زبان آورد، وضعیت روحی موجود در دولت اسرائیل را نشان می دهد. همه اعضای دولت اسرائیل در مقابل عدالت حتماً حساب خواهند داد. ترکیه بدون ترس و واهمه ظلمی را که در حق مردم فلسطین روا می شود را به زبان خواهد آورد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پنجمین کنفرانس فلسطین درباره اقدامات اسرائیل علیه مردم غزه گفت: نتانیاهو، مانند جنایتکاران پیش از خود، نامش را با شرمساری به عنوان قصاب غزه در تاریخ به ثبت رساند. این لکه سیاه روی پیشانی او ماندگار شده و پاک نخواهد شد.

کد خبر 847434 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه ترکیه - رجب طیب اردوغان

دیگر خبرها

  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • از روان تا درمان
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند