Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد فقیهی گفت: امروز مراسم بهره برداری از 11هزار و 800 واحد مسکونی شهری و روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد فقیهی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: امروز مراسم بهره برداری از 11هزار و 800 واحد مسکونی  شهری و روستایی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از مجموع ۱۱هزار و ۸۰۰واحد مسکونی احداثی ۶هزار و  و۲۰۰ واحد مسکونی شهری و۵هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی روستایی بوده است.

فقیهی گفت: این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ثلاث باباجانی،  دالاهو، سرپل ذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب برگزار شد.

وی تعدادکل واحدهای مسکونی  بازسازی شده را ۴۰هزار و ۸۰۰ واحد اعلام و عنوان کرد: از این تعداد ۲۸هزار و ۲۰۰واحد در مناطق روستایی و۱۲هزار و ۶۰۰ واحد در نقاط شهری بوده است.

فقیهی همچنین از انجام

۶۷هزار و ۵۴۸ تعمیرات در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مجموع تسهیلات اختصاص یافته ۲هزار و ۹۸۶میلیارد تومان است.

وی افزود: در قالب کمک های بلاعوض برای احداث، تعمیرات، معیشت واسکان ۶۴۷ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

فقیهی خاطرنشان کرد: در اردیبهشت سال قبل تعداد۲۹هزار واحد مسکونی روستایی و شهری توسط رییس جمهور افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق زلزله زده واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید شهردار از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز بازدید شد تحت عنوان «بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان» شامل چند مجموعه از جمله گل‌های سرشاخه، گل‌های باغ و باغچه و آپارتمانی، مجموعه بزرگ بازار پرندگان زینتی و محله فردا (متعلق به کودکان) است.

وی افزود: این پروژه فاز به فاز در حال اجرا است و تلاش می‌کنیم که کل پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سالن سرشاخه و وسایل جانبی کشاورزی شامل گلدان و ادوات کشاورزی، کود و سم و سایر مجموعه‌ها آماده است، تصریح کرد: در معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان تصمیم‌گیری می‌شود که پروژه فاز به فاز به بهره‌برداری برسد یا به‌صورت کلی انجام شود.

کد خبر 748480

دیگر خبرها

  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی