Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب زاهدی دومین بازیکن ایرانی تیم زوریا لوهانسک اوکراین شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : به نقل از سایت terrikon اوکراین، پس از توافق سران دو باشگاه المپیک دونتسک و زوریا لوهانسک انتقال شهاب زاهدی نهایی شد. المپیک دونتسک برای فروش قطعی  زاهدی بدون داشتن هیچ‌گونه منفعت مالی در انتقال آینده این بازیکن ایرانی ۳۶۰ هزار یورو از زوریا لوهانسک دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، زاهدی پس از یک فصل و نیم بازی برای المپیک دونتسک ۶ ماه پیش از پایان قراردادش با این تیم به زوریا لوهانسک پیوست تا پس از اللهیار صیادمنش دومین بازیکن ایرانی این تیم شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک دونتسک شهاب زاهدی المپیک دونتسک اوکراین زوریا لوهانسک اوکراین شهاب زاهدی زوریا لوهانسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد

کمیته تحقیقات روسیه به این نتیجه رسیده است که در آودیوکا شواهدی مبنی بر دفن غیرنظامیان شکنجه شده، کشف شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه گزارش داد که اجساد دفن شده غیرنظامیانی که نشانه‌هایی از شکنجه در آنها دیده می‌شود در آودیوکا در دونتسک‌کشف شد. بازرسان کار روی این پرونده را آغاز کرده‌اند.

کمیته تحقیقات روسیه بر روی آخرین خشونت‌های ارتش اوکراین علیه غیرنظامیان مناطق خرسون و زاپوروژیا و همچنین جمهوری خلق دونتسک مطالعه خواهند کرد.

گزارش شده است که دفن غیرنظامیان با آثار شکنجه در آودیوکا کشف شده است. بازرسان روسی تمام شرایط حادثه و افراد دخیل در جنایات را پیدا خواهند کرد. 

گفتنی است، آودیوکا، حومه شمالی دونتسک که توسط ارتش اوکراین به منطقه‌ای بسیار مستحکم تبدیل شده بود، در 17 فوریه توسط ارتش روسیه آزاد شد.

عقب نشینی نیروهای اوکراینی از مواضع خود در شهر آودیوکا

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟