Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هیات تکواندو استان کردستان در قالب هیات‌های شهرستانی استان و به کارگیری بیش از دو هزار هنرجو فعال در سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون در حال فعالیت است.

وی افزود: این رشته المپیکی جزء رشته‌های پرهزینه در سطح کشور و جهان است و امکانات زیادی را می‌طلبد اما خوشبختانه با پیگیری‌ها و مساعدت‌هایی که مدیرکل ورزش و جوانان انجام داده‌ گام‌های بسیار ارزشمندی در این زمینه برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی با اشاره به وضعیت و فعالیت‌های هیات تکواندو استان در دوران کرونا، گفت: از اوایل شیوع ویروس کرونا نهضتی را با عنوان نهضت آموزش از سنین پایه پایه‌ریزی کردیم و موضوعات مختلفی از جمله آموزش‌های پایه مبارزه با حضور استاد وحید ناصری از مربیان تیم ملی نوجوانان، آموزش فرم‌های نمایشی یا همان پایه‌های اساسی تکواندو با حضور استاد دلشاد از قهرمانان جهان و نیز همه مربیان و قهرمانان هیات تکواندو استان در این نهضت شرکت کردند.

وی ادامه داد: با حمایت فدراسیون تکواندو کشور استاژ بین‌المللی را با حضور استاد کانگ از کشور کره جنوبی با شرکت ۳۰ نفر از مربیان برتر استان در هر دو بخش آقایان و بانوان برگزار نمودیم که نقطه قوت بسیار خوبی در بحث آموزش بود.

جمالی افزود: هماهنگی‌های سالیانه مربیان و داوران را در بخش‌های آقایان و بانوان با هماهنگی فدراسیون در قالب اپلیکیشنی که طراحی شده بود به صورت غیرحضوری برگزار و آزمون‌ها را نیز در قالب سامانه بانک اطلاعاتی فدراسیون برگزار نمودیم که در نتیجه آن همه مربیان و داوران استان از نظر مسائل کنونی به‌روز شدند.

وی ادامه داد: در دوران کرونا با توجه به اینکه باشگاه‌ها تعطیل بودند اما برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط کمیته‌های هیات استان انجام شد.

وی برگزاری مسابقات حرکات نمایشی یا هانمادانگ، مسابقات پمسه یا حرکات فرم در سطح استان هم در بحث آزاد و هم قهرمانی و همچنین مسابقات فرهنگی را از جمله شکوفایی قرآنی، مسابقات نقاشی در موضوعات مختلف مرتبط با ورزش و تکواندو را از برنامه‌های هیات تکواندوی کردستان برشمرد. 

جمالی افزود: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی برگزاری دو مسابقه از جمله مسابقات قهرمانی پمسه یا حرکات فرم از کمربند زرد تا کمربند مشکی دان‌یک و بالاتر و همچنین مسابقات هان‌مادانگ یا حرکات نمایشی در پنج آیتم و مختص سنین مختلف که در قالب بانک اطلاعات فدراسیون در حال ثبت نام هستیم و در هر دو مورد نیز تاکنون استقبال خوبی از طرف جامعه ورزش و تکواندو داشته است.

وی گفت: مهمترین دغدغه و مشکل کنونی هیات تکواندو و سایر هیات‌های استان این است که بتوانیم به روزهای شکوفایی قبل از کرونا برگردیم و ورزشکاران ما به همان سطح از آمادگی جسمی و روحی قبل از کرونا باز گردند.

وی ابراز امیدواری کرد: باتوجه به فعالیت‌هایی که در دوران شیوع ویروس کرونا انجام داده‌ایم از جمله آموزش و ارتقای مربیان و برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری درجه ۱ و ۲ و ۳ و افزایش تعداد مربیان در هر دو بخش آقایان و بانوان امید داریم که بازگشت آمادگی ورزشکاران ما آسانتر صورت بگیرد.

جمالی افزود: از دیگر دغدغه‌های هیات تکواندو استان بحث تجهیز و امکانات برگزاری مسابقات است که البته امروز تا ۸۰ درصد این مشکل با کمک و همکاری مسئولان مربوطه برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نوسان قیمت دلار هزینه‌ها افزایش زیادی داشته و تجهیز هر زمین تکواندو در این شرایط بالغ بر ۸۰ میلیون تومان هزینه دارد اما بنابر قول‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان این دغدغه نیز تا سال ۱۴۰۰ برطرف خواهد شد.

رئیس هیات تکواندو کردستان در خصوص برنامه‌های این هیات در آینده گفت: راه‌اندازی لیگ هیات تکواندو استان که اقدامات لازم برای آن انجام شده و بعد از دوران کرونا حتما عملی خواهد شد، برگزاری مسابقات قهرمانی در سنوات آینده با این رویکرد که رقابت را وارد شهرستان‌ها کنیم و خودمان در بحث قهرمانی فعالیت کنیم، حضور در لیگ‌های منطقه‌ای و کشوری، ادامه نهضت آموزش اما به شکلی متفاوت از دوران شیوع ویروس کرونا، از برنامه‌های این هیات در آینده است.

وی ادامه داد: اعزام مربیان قهرمان‌ساز استان و مربیان در حال رشد استان به اردوهای تیم ملی در سطح پایه با هدف کسب تجربه بیشتر، میزبانی آزمون‌های کشوری در دان‌های ۳ ،۴ ،۵ و۶ ، استفاده از ظرفیت نهادهایی مثل سپاه پاسداران، بسیج، آموزش و پرورش، هلال احمر و سایر ارگان‌ها در جهت گسترش ورزش تکواندو به خصوص در سطح روستاها و مناطق دورافتاده استان، برنامه استعدادیابی از میان دانش‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش استان و برگزاری مسابقات در اسفند ماه سال جاری البته منوط به اینکه وضعیت کرونا در استان از حالت آبی خارج نشود؛ از دیگر برنامه‌های هیات تکواندو استان برای آینده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۰

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش تکواندو هیات تکواندو استان هیات تکواندو برگزاری مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به فعالیت مراکز بین الملل این دانشگاه از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان اخراج شده آمریکایی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به برخورد تند و خشن پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز دستگیری جمع زیادی از دانشجویان و اساتید آزادیخواه آمریکایی، دانشگاه پیام نور آمادگی بورسیه و پذیرش این دانشجویان را در مراکز فعال بین الملل این دانشگاه در اقصی نقاط جهان دارد.

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد

تقی زاده همچنین افزود؛ دانشگاه آمادگی دارد ضمن آموزش زبان فارسی به این دانشجویان در رشته مطابق با تحصیل دانشجویان آمریکایی شرایط ادامه تحصیل آنان را فراهم نماید.

رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به بسترهای مناسب الکترونیکی دانشگاه پیام نور گفت؛ دانشگاه پیام نور با امکانات آموزش الکترونیکی و بهره مندی از آموزش مجازی نیز میتواند این دانشجویان را بورسیه تحصیلی نموده و در رشته هایی که در مراکز بین الملل و مراکز داخلی دائر است در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجویان آمریکایی تعلیق شده را تحت آموزش قرار دهد.

تقی زاده در پایان با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با رییس مرکز امور بین الملل و نمایندگی های فعال دانشگاه در کشورهایی چون؛ کانادا، آلمان، امارات و دیگر کشورها، گفت : دانشگاه پیام نور این دانشجویان را با همان شرایطی که در کشور خودشان تحصیل می کردند پذیرش کرده و تسهیلات و امکانات تحصیل در اختیارشان قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکایی
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • تربیت صحیح و اسلامی فرزندان ایران، دغدغه اصلی معلمان دلسوز