Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@14:53:35 GMT

افتتاح مرکز کنترل ترافیکی شهری زرقان

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۵۹۱

افتتاح مرکز کنترل ترافیکی شهری زرقان

در مراسمی با حضور شهردار زرقان، فرماندار، امام جمعه شهرستان زرقان و معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری فارس مرکز کنترل و نظارت ترافیکی شهری زرقان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، در این مراسم شهردار زرقان عنوان کرد: بالغ بر ۲۸۰ هکتار  فضای سبز در این شهر وجود دارد که ۲۲۰ هکتار آن متعلق به پارک ملی بمو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
غلامحسین فروزان با اشاره به اینکه ۶۰ هکتار فضای سبز شهری در زرقان وجود دارد، افزود: سرانه فضای سبز شهر زرقان به ازای هر شهروند ۲۰ مترمکعب است. وی ادامه داد: در دوره مدیریت شهری فعلی زرقان ۳۰ پروژه شاخص عمرانی انجام شده که ۱۸ مورد آن اکنون در دست اجرا و مابقی به بهره برداری رسیده است. شهردار زرقان به اجرای سیستم نظارت تصویری این شهر اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۲ دوربین پلاک خوان شهری در بلوار پاسداران زرقان و ۸ دوربین دیگر نیز در میادین و معابر دیگر این شهر نصب شده است. وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تنها در بلوار پاسداران زرقان ۲۵۰ سانحه تصادف رخ داده که ۱۶۳ مورد جرحی، و ۵ مورد فوتی در صحنه تصادف به دنبال داشته است. فروزان بیان کرد: با اجرا و افتتاح مرکز کنترل ترافیکی شهری زرقان کمربندی نظارتی در این شهر نصب شده که قطعا در راستای کاهش تخلفات رانندگی و افزایش سطح امنیت شهروندان موثر خواهد بود. سیستم پایش تصویری شهر زرقان یکی از نیازهای ضروری این شهر است فرماندار شهرستان زرقان نیز در این آیین بیان کرد: با ارتقاء بخش زرقان به شهرستان، موضوع تامین مکان و تجهیزات برای استقرار دستگاه های اجرایی و ادارات در این شهرستان به جد در دستور کار قرار داشته و مدیریت شهری زرقان نیز در این مسیر همکاری قابل توجهی دارد. محمد اسدالهی با تاکید بر تامین نیازهای اصلی شهرستان زرقان افزود: سیستم پایش تصویری شهر زرقان که امروز به بهره برداری رسید یکی از نیازهای ضروری این شهر است. وی ادامه داد: در سیستم مدیریت های جدید شهری دیگر ترافیک و سرعت با ساخت سرعتگیر و مواردی از این دست انجام نمی شود بلکه با نصب دوربین ها و تجهیزات هوشمند و عوامل بازدارنده از این دست ترافیک شهرها کنترل می شود. توزیع پروژه های شهرستان زرقان با توجه به عدالت اجتماعی بین محله های مختلف  در این مراسم معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری فارس گفت: ایران تنها کشوری است که به هیچ یک از بلوک های شرق و غرب وابسته نمی باشد و این در حالیست که استقلال یک عنصر معطوف به فطرت انسان هاست که جمع آنها استقلال یک کشور می شود و انقلاب ما یک انقلاب انسانی است که مبتنی بر فطرت انسان هاست و دلیل ماندگاری این انقلاب هم همین است. محمود رضایی کوچی با بیان اینکه در حوزه ورزش در زمان دو دولت یازدهم و دوازدهم بیش از ۶۰۰ مکان ورزشی ساخته شده است، گفت: در حوزه ارتباط اینترنت نیز هیچ نقطه کوری در جاده های استان وجود ندارد که در این حوزه بی بهره باشد و در کلیه روستاها و شهرها نیز امکان دسترسی به اینترنت وجود دارد. رضایی با اشاره به اینکه در حوزه بهداشت و درمان تا پایان عمر دولت یک هزار تخت بیمارستانی در فارس به بهره برداری می رسد، افزود: در سال ۹۸ بالغ بر ۵۰۰  مورد بحرانی داشتیم و در ۹ ماه اول سال جاری بیش از هزار مورد بحران در فارس روی داد و کرونا هم سرآمد همه آنها بود و بسیاری از مشاغل و فرصت ها تحت تاثیر کرونا قرار گرفت.  معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری فارس در پایان اضافه کرد: یک هزار و ۱۴۷ پروژه با اعتباری نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان در دهه فجر در حال افتتاح است و پروژه های شهرستان زرقان با توجه به عدالت اجتماعی بین محله های مختلف توزیع شده است.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح بهره برداری شهرستان زرقان شهری زرقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از استفاده از پهپاد مهاجر ۴ برای کنترل ترافیک در استان فارس ببینید.

کد خبر 848687 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان‌ فارس ترافیک - شهری خبر مهم هواپیما - پهپاد

دیگر خبرها

  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • صنایع عسلویه مشکلات شدید ترافیکی برای «شیرینو» به وجود آورده است
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه