Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی آبیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ ۱۹ درصد در بخش خدمات، ۳۸ درصد در بخش صنعت و ۴۳ درصد در بخش کشاورزی سرمایه گذاری شده است همچنین ۹ درصد از طرحها در مناطق مرزی و ۹۱ درصد در مناطق غیرمرزی روستایی و عشایری است.

وی ادامه داد: این تسهیلات از سال ۹۷ تا کنون پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۴ درصد دریافت کنندگان تسهیلات افراد تحت پوشش دستگاههای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید هستند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: همچنین در مجموع ۳۱ درصد از مجریان طرحها بانوان و ۶۹ درصد مردان روستایی در ۸۶۰ روستا هستند.

آبیلی با بیان این که افراد می‌توانند در صورت اخذ مجوزهای لازم برای اجرای طرح در روستا از تسهیلات ارزان قیمت تخصیص یافته برخوردار شوند افزود: تاکید ما در صندوق کارآفرینی امید، تولید محصولات با کیفیت در حد صادرات است.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کامل حمایتی در کشور است ‏که ‏در زمینه تامین مالی و حمایت از کسب و کارهای خُرد فعالیت می‌کند.
ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک به ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه و نیازهای منطقه‌ای است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی روستائیان کمیته امداد امام خمینی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی روستائیان کمیته امداد امام خمینی تسهیلات بانکی روستائیان کمیته امداد امام خمینی کارآفرینی اخبار کنکور صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بانک‌ها هیچ دلیل و علاقه‌ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه