Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:41:44 GMT

سازمان ملل فورا برای توقف جنگ در یمن وارد عمل شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۲۸۸۴۱

سازمان ملل فورا برای توقف جنگ در یمن وارد عمل شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نمایندگان پارلمان یمن در صنعاء از رویکرد دولت جدید آمریکا مبنی بر توقف حمایت از جنگ در یمن استقبال کردند.

این نمایندگان از سازمان ملل خواستند تا برای پایان دادن به جنگ و محاصره یمن فورا وارد عمل شود.

آنها اعلام کردند که این تصمیم آمریکا، یک گام مثبت در سیاست‌های این کشور به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان یمنی ادامه دادند که آمریکا باید برای پایان دادن به مشکلات مردم یمن، این تصمیم را عملی کند.

آنها تاکید کردند که نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل و شورای امنیت برای پایان دادن به جنگ، محاصره و بازگشایی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی یمن باید فورا اقدام کنند.

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه مشاور امنیت ملی آمریکا از رویکرد جو بایدن رییس جمهوری این کشور برای توقف حمایت از جنگ یمن خبر داد.

کد خبر 5140764 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ملل متحد یمن جو بایدن ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین ایران جو بایدن روسیه داعش میانمار برجام سوریه عربستان سعودی افغانستان لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۲۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم